וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הידינק לא יאמן את צ'לסי"

סוכנו של מאמן רוסיה מכחיש שההולנדי יירש את גרנט. אברמוביץ' כעס על דרוגבה, אחרי האדום בגמר. אריקסון עתיד לאמן את מקסיקו

חוס הידינק, מאמנה ההולנדי של נבחרת רוסיה, היה אחד המועמדים הבכירים לרשת את אברהם גרנט כמנג'ר הבא של צ'לסי. כידוע, להידינק קשרים טובים מאוד עם הבעלים של הקבוצה הלונדונית, האוליגרך הרוסי רומן אברמוביץ', שמשלם לו חלק משכרו כמאמן נבחרת רוסיה.

אלא שהיום (שני), סוכנו של הידינק, סיס ואן ניוונהויזן, מכחיש בתקיפות את השמועות ועומד על כך שהידינק, לו חוזה עד קיץ 2010 ברוסיה, לא יאמן את הכחולים. "אין מצב שהידינק ילך לצ'לסי", אמר הסוכן לעיתון הטיימס. "זו לא אופציה. הוא מאמן נבחרת רוסיה והוא יישאר שם עד אחרי מונדיאל 2010 בדרום אפריקה".

אברמוביץ' מבהיר לדרוגבה מה הוא חושב

אחרי שדידייה דרוגבה ספג את הכרטיס האדום בגמר ליגת האלופות, מספר דקות לפני הסיום, תפסה עדשת המצלמה את רומן אברמוביץ' כאשר הוא חובט בזעם במעקה כשהוא לא מאמין למראה עיניו.

אלא שבזה כנראה לא הסתכמה העצבנות של הבעלים הרוסי על החלוץ מחוף השנהב. באנגליה מדווח כי יום לאחר הגמר ואחרי שחיכה שזעמו יעבור במקצת, התעמת אברמוביץ' עם דרוגבה. הרוסי חשף בפניו את רגשותיו ואמר לו שההפסד בפנדלים הוא באשמתו. כמו כן טען בפניו כי הוא חייב לדעת לרסן את עצמו להבא, וכן שאין תירוצים על העובדה שהוא סטר לבלם מנצ'סטר יונייטד, נמניה וידיץ'.

כפי שמקורב לרומן אמר: "הוא לא הותיר מקום לדרוגבה לטעות לגבי מה הוא חושב. הוא לא זעם או צעק, אבל היה מרוגז מכך שהוא איכזב אותו - כיוון שדרוגבה הוא שחקן שרומן בדרך כלל מחבב".

אריקסון מתקרב לנבחרת מקסיקו

סוון גוראן אריקסון, מנג'ר מנצ'סטר סיטי העתיד לעזוב את הקבוצה, עשוי להתמנות לאימון נבחרת מקסיקו, כך מאמין סוכנו של המאמן השבדי, חואן קרלוס פדיה. הסוכן טען כי השבדי כבר סגר את תנאיו לשנתיים הבאות בנבחרת ממרכז אמריקה כדי להובילה עד אחרי מונדיאל 2010.

"אנחנו יודעים שההתאחדות המקסיקאית מחפשת מאמן - נקבל את התנאים שלהם אם הם ייתקשרו אלינו שוב", אמר פדיה לעיתון מקסיקאי ממקום מושבו במנצ'סטר. "אחרי גביע העולם בדרום אפריקה נראה מה יהיה".

פדיה טען כי לאריקסון, שאימן בעבר בפורטוגל ואיטליה, לא תהיה בעיה להסתגל לחיים במרכז אמריקה: "אריקסון דובר חמש שפות - פורטוגזית, איטלקית, אנגלית, שבדית וגרמנית. אם אתה לוקח את השפות הפורטוגזית והאיטלקית, מערבב אותן ומתאמץ אתה יכול לדבר ספרדית תוך חודשיים. מחסום שפה לא יהיה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully