וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי: "אני חושב שמאוד התבגרנו היום"

קובי בריאנט הצליח להישמע מעודד אחרי המכה שהלייקרס חטפו מהספרס. פופוביץ' החמיא לג'ינובילי: "זה כבר לא מפתיע שהוא נותן הצגות כאלה"

סן אנטוניו שמרה הלילה (בין ראשון לשני) על שליטת הקבוצות הביתיות בגמר המערב, כשניצחה בביתה 84:103 את הלוס אנג'לס לייקרס וצימקה את הפיגור בסדרה ל-1:2. הספרס ינסו להמשיך באותה הדרך גם במשחק הרביעי, אותו יארחו בלילה שבין שלישי לרביעי (4:00, ערוץ הספורט). גיבור המשחק של האלופה היה מאנו ג'ינובילי, שהתאושש משני משחקיו החלשים בלוס אנג'לס (בהם קלע בסך הכל רק 5 מ-21 מהשדה), עם תצוגה נפלאה של 30 נקודות על הקרסול הפצוע שלו.

"הייתי קפוא מדי בשני המשחקים הראשונים", אמר ג'ינובילי בסיום. "לא הרגשתי כמו עצמי. היום הכנסתי את הזריקות הראשונות שלי והרגשתי טוב, ואז הכל הפך להיות יותר קל עבורי". לגבי מצב הקרסול שלו אמר השחקן השישי של העונה: "אני לא חושב שהצעד האחרון שלי בחדירה חזק כמו שהוא היה לפני כמה חודשים, אבל זה לא סיפור גדול. אני עדיין יכול לסיים כמו שצריך".

טים דאנקן, שהיה גדול לא פחות עם 22 נקודות ו-21 ריבאונדים ושמע את הקהל המקומי צועק לעברו "M-V-P, M-V-P!" כשירד לספסל בדקות הסיום, כקונטרה לקריאות של הקהל בסטייפלס סנטר לעבר קובי בריאנט, בחר גם הוא להחמיא לג'ינובילי: "אנחנו צריכים שהוא יהיה זה ששם את הכדור בטבעת. הוא זה שנותן לנו נקודות שלא באות בקלות, שעושה את כל המהלכים הגדולים שלנו".

מאמנו, גרג פופוביץ', סיכם את פועלו של הארגנטינאי: "הוא פשוט ספורטאי ענק. הוא שם כל כך הרבה על הכתפיים שלו, נלחם כל הזמן ויש לו המון ביטחון במה שהוא מסוגל לעשות. זה כבר לא מפתיע שהוא נותן הצגות כאלה".

קובי: "זו חוויה טובה עבורנו"

הלייקרס חלמו על עלייה מדהימה ל-0:3 בסדרה, אבל הבינו מהר מאוד שאם הם רוצים לנצח בסדרה, הם יצטרכו לעשות את זה בדרך הקשה. "זו חוויה טובה עבורנו לשחק מול האלופה המכהנת ולחטוף ממנה בעיטה בתחת כמו שחטפנו היום", אמר קובי בריאנט, שקלע 30 נקודות באחוזים טובים אבל נשאר די בודד במערכה על ידי חבריו. "אני חושב שמאוד התבגרנו היום. מאנו התאושש כמו שחשבתי שהוא יעשה. הוא שחקן פנומנלי והיתה לו מחצית ראשונה מדהימה".

פיל ג'קסון שם את האצבע על הבדלי המוטיבציה בין הקבוצות במשחק: "הם היו אנרגטים ושיחקו עם הרבה אמוציות, הרבה יותר ממה שהיו לנו. הם הגיעו ראשונים לכל כדור, וזה היה מאוד בולט לעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully