וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאוסורה: אסטודיאנטס איבדה את הראש

הקבוצה של סנסיני סיימה ב-1:1 עם אינדפנדיינטה וירדה למקום השני. בוקה מתרחקת מהתואר, אחרי 1:1 עם ולז. סן לורנצו מתקדמת

שלושה מחזורים לסיומה, ליגת הקלואסורה מתחממת. מה זה מתחממת, רותחת! אסטודיאנטס, שהוליכה את הטבלה, ירדה למקום השני בתום המחזור ה-16 לאחר תיקו 1:1 ביתי עם אינדפנדיינטה. לקבוצה של נסטור סנסיני מספר נקודות שווה לזה של ריבר פלייט (34), כשלמיז'יונריוס יחס שערים טוב יותר. כזכור, במקרה של שוויון נקודות בסוף העונה ייערך משחק אחד מכריע על האליפות.

הקבוצה מלה פלאטה עלתה ליתרון בדקה ה-50 משער בפנדל של חואן סבסטיאן ורון, לאחר שדייגו גלבאן הוכשל. אלא שמי אם לא חרמן דניס, המפציץ של השדים האדומים, השווה ארבע דקות לסיום וגנז שתי נקודות יקרות מאסטודיאנטס. היה זה שערו התשיעי של דניס בטורניר. בוקה ג'וניורס איבדה גובה כשסיימה גם היא בתיקו 1:1, בחוץ נגד ולז סרספילד. דמיאן אסקודרו העלה את המארחים ליתרון עם שער בדקה ה-54. לוקאס ויטארי איזן לזכות הבוסטרוס עם שער נגיחה אחרי קרן בדקה ה-86.

סן לורנצו התקרבה למוליכות והיא אוחזת ב-31 נקודות, לאחר ניצחונה 1:2 על קולון. אורליאנו טורס, שהחמיץ פנדל בבעיטות ההכרעה מ-11 מטרים בגומלין רבע גמר גביע הליברטדורס מול קיטו, כיפר במעט על ההחמצה. הקשר כבש שני פנדלים (41 ו-50) כדי להזניק את קבוצתו למקום השלישי. רובן רמירז העלה את קולון ליתרון בדקה השמינית, לפני המהפך של הקשר הפרגוואי.

חימנסיה חוחוי ובאנפילד נפרדו בתיקו 1:1. אלברטו קרנצה עלה את חימנסיה ליתרון בדקה ה-27, אבל מלך השערים של הליגה שסיכם את העברתו לאייאקס, דריו צוויטאניץ', איזן בדקה ה-45 עם שערו ה-11 העונה. גם ראסינג קלאב וחימנסיה לה פלאטה סיימו את משחקן ב-1:1. פדריקו דומינגז כבש שער עצמי לזכותה של ראסינג כבר בדקה השלישית. חורחה סן אסטבן הורחק בדקה ה-67, לפני שנסטור מרטינרה השווה (86). במשחק נוסף לאנוס ורוסאריו סנטראל נפרדו בתיקו 0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully