וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי כאן המאנו?

אחרי שני משחקי נפל, ג'ינובילי התפוצץ עם 30 נקודות, סן אנטוניו הביסה את הלייקרס 84:103 וחזרה לפיגור 1:2 בלבד בגמר המערב

בשני המשחקים הראשונים בגמר המערב, בהם הפסידה סן אנטוניו פעמיים בלוס אנג'לס, מאנו ג'ינובילי לא הפסיק להחטיא וקלע בסך הכל 5 מ-21 מהשדה. הארגנטינאי האמוציונלי האשים את עצמו בהפסדים והבטיח להשתפר בהמשך. הלילה (בין ראשון לשני) הוא עמד במילתו עם משחק ענק של 30 נקודות שעזר לספרס שלו להביס את הלייקרס 84:103 ולצמק את הפיגור בסדרה ל-1:2.

אחרי התבוסה הכואבת ב-30 הפרש במשחק הקודם, הבחורים של גרג פופוביץ' היו חייבים לשנות פאזה לחלוטין על מנת לחזור לסדרה, ועשו בדיוק את זה. התצוגה הסוחפת תוסיף רבות לביטחון שלהם לקראת המשחק הרביעי, שייערך גם הוא בסן אנטוניו (בלילה שבין שלישי לרביעי, 4:00, ערוץ הספורט), ולמרות הפיגור בסדרה, הספרס זוכרים שגם מול ההורנטס בסיבוב הקודם הם בסך הכל שמרו על הבית לכל אורך הסדרה, ושמרו את העקיצה בחוץ למשחק השביעי והקובע.

ג'ינובילי שוב עלה מהספסל, אבל התחמם מהר מאוד. אחרי רבע ראשון צמוד בסיומו הוליכו הלייקרס 21:24, הוא הוביל את האלופה לרבע שני גדול עם מטח של שלשות, ובהפסקה התוצאה עמדה על 39:49 לספרס. הפער נשמר לכל אורך הרבע השלישי, וריצה מכריעה של 4:12 בפתיחת הרבע האחרון נתנה למקומיים יתרון של 20 נקודות. הלייקרס הוסיפו להאמין, לאור העובדה שהם כבר מחקו פיגור דומה במשחק הראשון, אבל טים דאנקן דאג לצנן את התלהבותם עם סדרת מהלכי קלאץ' שחתמה את הסיפור.

כהרגלו במשחקים מהסוג הזה, התעלה דאנקן עם 22 נקודות, 21 ריבאונדים וחמישה אסיסטים, כשגם הצלע השלישית של הספרס, טוני פארקר, נצץ עם 20 נקודות וחמישה אסיסטים משלו. קובי בריאנט עשה כל שביכולתו עם 30 נקודות (13 מ-23 מהשדה), חמישה ריבאונדים ושלוש חטיפות, אבל לא קיבל עזרה מחבריו.

פאו גאסול תרם 15 נקודות, אבל למאר אודום סיים עם שבע נקודות בלבד ב-2 מ-11 מהשדה (אבל רשם 11 ריבאונדים ושישה אסיסטים), דרק פישר קלע רק שתי נקודות וסשה וויאצ'יץ' התקרר עם ארבע בלבד. גם העובדה שהלייקרס קלעו רק 8 מ-17 זריקות העונשין שלהם בהחלט לא עזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully