וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואקים נואה נעצר באשמת אחזקת מריחואנה

הלילה הנוראי שעבר על הפורוורד של שיקגו, התחיל כשנתפס שותה אלכוהול ברחוב, והמשיך כשהמשטרה מצאה עליו כ-20 גרם של מריחואנה

עד כמה שדייויד שטרן מנסה בכל כוחו להפוך את הליגה הטובה בעולם לנקייה ומצוחצחת, נראה שהשחקנים מסרבים לשתף פעולה. לאחר פרשת הנהיגה בשכרות של כרמלו אנתוני מהנאגטס, וחוב ההימורים העצום של כוכב NBA לשעבר, הלא הוא צ'רלס בארקלי, מגיעה עכשיו פרשה חדשה, כשהפעם הכוכב התורן הוא לא אחר מאשר ג'ואקים נואה משיקגו. נואה, שהצליח עוד בתחילת העונה להסתכסך בתחילת העונה עם מאמנו, נעצר אמש (שבת) על ידי משטרת גיינסוויל שבפלורידה, שם בילה השחקן, ויובא למשפט באשמת אחזקת מריחואנה.

הלילה הלא מוצלח של הפורוורד התחיל כשניידת עצרה אותו בשעה 1:50 בבוקר, כשהוא מסתובב ברחובות גיינסוויל עם כוס ובה משקה אלכוהולי. נואה, שראה את הניידת, מיהר להניח את הכוס על הרצפה, דבר שמשך את תשומת לב השוטרים, שגילו כי מדובר במשקה אלכוהולי, דבר הנוגד את החוק האוסר שתיית אלכוהול ברחוב. השוטרים לקחו את נואה למעצר, שם נערך עליו חיפוש, בו מצאו השוטרים קצת פחות מ-20 גרם מריחואנה, המגולגלת לסיגריה. כתוצאה מהתגלית, נשלח השחקן למעצר, ונקבע לו תאריך למשפט בעבור שתי העבירות. העונש המקסימלי שעלול השחקן לקבל מגיע עד חצי שנת מאסר בפועל.

משטרת גיינסוויל דיווחה כי נואה שיתף פעולה עם השוטרים, ולא התנגד לתת טביעות אצבע, ואף הסכים לתאריך המשפט. הפרשה מגיעה בזמן רע מאוד עבור שיקגו, שרק בשבוע שעבר יצאה לדרך חדשה, כשזכתה בבחירה הראשונה בדראפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully