וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נתניה נשארה בחיים

לאחר שנפלה ל-2:0 מול קרית אתא על הכרטיס האחרון לליגת העל, ניצחה נתניה 91:94, וכפתה משחק רביעי. גבעת שמואל אלופת הליגה

האם אלו סימנים ראשונים של חזרה לחיים, או סתם פרפורי גסיסה של קבוצה שהיתה צריכה להגיע גבוה יותר? את התשובות לכך נקבל רק בהמשך השבוע, אבל מה שברור כרגע, הוא שאליצור נתניה עדיין בתמונה. הקבוצה שהוליכה במשך כל העונה את הליגה הלאומית, אך הודחה בפלייאוף על ידי מכבי חיפה, היתה כבר בפיגור 2:0 בסדרה על הכרטיס האחרון לליגת העל מול קרית אתא, והערב (ראשון) סוף סוף השיגה ניצחון ביתי, 91:94 וצימקה ל-1:2. זה היה הניצחון הראשון של הנתנייתים על קרית אתא מזה יותר משנתיים, והוא הגיע בדיוק בזמן. עכשיו תנסה קרית אתא לחזור הביתה ולהכריע את הסדרה שם.

באותו זמן שההכרעה נדחתה בנתניה, סדרת הגמר של הליגה הגיעה לסיומה הערב, כשגבעת שמואל ניצחה במשחק השני את מכבי חיפה, 80:96, והשלימה 0:2 (בסדרת הטוב משלושה משחקים), כדי לזכות בתואר, רגע לפני ששתיהן עולות לליגת העל.

אליצור נתניה - אליצור קרית אתא 91:94

המארחים ידעו שזוהי ההזדמנות האחרונה שלהם לנסות ולהציל משהו מהעונה המצויינת שהם רשמו, זאת כמובן עד להגעתם לפלייאוף. שחקניו של משה לוי, שלא הצליחו לגבור על היריבה שלהם כלל בשנתיים האחרונות פתחו טוב את המשחק ורבע התקפי מוצלח הביא אותם ליתרון 5 נקודות. אלא שאז התעוררו האורחים, ובריצה ברבע השני ירדו עם יתרון 2 בהפסקה. הקצב המצויין של קרית אתא נמשך גם בתחילת המחצית, אז הצליחו האורחים לברוח ליתרון דו ספרתי. נתניה נראתה גמורה באותם רגעים, אלא שאז הגיע הקאמבק המיוחל, קבוצתו של לוי קלעה לא פחות מ-31 נקודות לעומת 18 של האורחים ברבע האחרון, והשיגה את הניצחון הביתי החשוב, כדי להישאר בחיים.

קלעו לנתניה: טוני יאנגר 23, אלירן גואטה 18, שחר שעיבי 16, שחר נחמיאס 14, אוריה גור 10, חגי בר אב 7, ליאור חכמון מאיר בר דוד וג'ף הורוביץ 2 כל אחד.

לקרית אתא: דניס קאר 31, אורי כהן מינץ 21, אלעד אליהו 20, אבי נניקשווילי 12, אילן נניקשווילי 4, רז מנשה 3.

האירוע המכוער של הערב נרשם כאשר שלושה צעירים תושבי נתניה בני 16 ו-17 נעצרו בסיום המשחק, בחשד שהשליכו אבנים וניפצו את האוטובוס של שחקני קבוצת קרית אתא. הם יובאו מחר לבית המשפט על מנת להרחיקם ממשחקי כדורסל עד תום העונה.

מכבי חיפה - גבעת שמואל 96:80

החיפאים, שאת שלהם עשו בזכייה בכרטיס לליגה הבכירה, אירחו את המשחק השני לעיני הקהל הביתי שלהם, במטרה לנסות ולשמור על הבית. שחקניו של אבי אשכנזי חיפשו להפתיע במשחק המכריע ולתת חותם מוצלח במיוחד לעונה רצופת מכשולים, אבל נתקלו בקבוצה הבכירה בליגה, שהחליטה לקלקל לקהל המקומי את החגיגה. הפתיחה היתה צמודה, אך רבע שני נהדר של האורחים הביא אותם ליתרון 13, משם נאלצו החיפאים רק לרדוף עד לסיום המשחק, ללא הצלחה.

קלעו לחיפה: דיון תומאס וג'יי סטרייט 15 נקודות כל אחד, מאור שניר וטמיר אריאלי 10 כל אחד, אורי קוקיה, אורן בן חמו וקובי אייזיק 7 כל אחד, אופק בוגדנבסקי 4, עומר אמיר 3, ברק מכטינגר 2.

קלעו לגבעה: נייט קרטר 23, ליאור ליפשיץ 21, ירון להט 12, דרור כהן 10, משה ברנר ויחזקאל סקוורר 9 כל אחד, איתי גרינבויים 7, עמית שירן 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully