וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונקסטר רוברס עלתה לצ'מפיונשיפ

הקבוצה הצנועה ממחוז יורקשייר גברה על לידס יונייטד 0:1 בוומבלי משער של ג'יימס הייטר. קאפלו זימן שוער מהליגה הרביעית לנבחרת

המאבק על העלייה לליגה האנגלית השנייה, הפגיש היום (ראשון) שתי קבוצות ממחוז יורקשייר: לידס יונייטד, אימפריה במיל', ודונקסטר רוברס, שזהו עבורה המעמד החשוב בהיסטוריה של המועדון. עבור לידס המעמדים הגדולים בוומבלי הם חיזיון רחוק אך מוכר. רק לפני 7 שנים הגיעה הקבוצה למעמד חצי גמר ליגת האלופות. אגב, גם כשמדובר במשחק עלייה של קבוצות מהליגה השלישית, איצטדיון וומבלי מתמלא ב-80 אלף איש וחווית הכדורגל היא משולמת.

המחצית הראשונה לא היתה משופעת בהזדמנויות, אולם את המחצית השנייה פתחו האדומים של דונקסטר בסערה. כדור קרן בדקה ה-47 נחת היישר על ראשו של ג'יימס הייטר וזה נגח בקלות פנימה. לאחר השער השתלטה לידס על המשחק אך תצוגה נהדרת של השוער ניל סליבן מנעה מהלבנים להבקיע שער שיוויון. אפילו חמש דקות של תוספת זמן לא הספיקו לשחקני לידס על מנת להשוות את התוצאה ואולי להחיות מחדש את האימפריה הגוועת.

דונקסטר הוקמה ב-1879 ותשחק בשנה הבאה רק ליגה אחת מתחת לאריות הכדורגל העולמי. אולי תהפוך הקבוצה הקטנה מיורקשייר לסמל הנחישות וההתמדה, שהופכות קבוצות קטנות וצנועות לקבוצות פאר מהליגות הבכירות בעולם.

עדיין ביבשת, נבחרת אנגליה מעולם לא ידעה הצלחה גדולה עם שועריה, אבל אפילו בהתחשב בעבר המפוקפק, קצת קשה להבין את החלטתו של מאמנה החדש, פאביו קאפלו, לזמן היום (ראשון) את ג'ו לואיס, שוער פיטרבורו מהליגה הרביעית, לנבחרת הלאומית לקראת משחק הידידות נגד טרנידד וטובגו.

"אני מאושר", אמר שוער הנבחרת הצעירה של אנגליה, "זו חוויה נהדרת עבורי, כבר התאמנתי עם הנבחרת וזו הרגשה נפלאה לעצור בעיטות של וויין רוני וסטיבן ג'רארד". לואיס בן ה-20 עזר לפיטרבורו יונייטד לעלות השנה מהליגה הרביעית לשלישית, לאחר שהגיע מנוריץ' בקיץ שעבר, והוא מהווה ללא ספק את הזימון המפתיע ביותר של המאמן האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully