וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי ת"א: "בני יהודה צריכה לארח בבלומפילד"

25.5.2008 / 17:34

גורמים במכבי ת"א לא מרוצים מהעברת המשחק בשבת מול הכתומים לשכונת התקווה. בוזגלו ויבוריאן סיכמו עקרונית את תנאיהם בקבוצה

במכבי תל אביב, לא אהבו לשמוע כי משחקה של הקבוצה בשבת מול בני יהודה יתקיים במגרש בשכונת התקווה. גורמים בהנהלת הצהובים טענו כי "בשל עקרון השוויוניות, בני יהודה צריכה לארח את המשחק בביתה וזה אומר בבלומפילד". למרות הבטחת ההישארות בליגה הצהובים לא מתכוונים לוותר על המשחק וילחמו על הנקודות בכדי להשיג את המקום השישי ואיתו מענק הדירוג בסך 900 אלף שקל. חניכיו של המאמן ניר לוין יקבלו מחר (שני ) יום חופשי וביום שלישי יחלו למעשה את ההכנות לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת.

בתוך כך, הניצחון אמש, 2:3 בכפר סבא, הבטיח באופן רשמי וסופי עונה נוספת בליגת העל, דבר ששחרר המון לחץ בקבוצה והביא לאנחת רווחה בקרב הצוות המקצועי וההנהלה. השבוע צפויים בקרית שלום להוציא את ההודעה הרשמית על מינויו של רן בן שמעון לתפקיד מאמן הקבוצה בעונה הבאה.

במועדון כבר שוקדים מזה מספר שבועות גם על סגל השחקנים לקראת העונה הבאה. מאור בוזגלו ואיליה יבוריאן סיכמו למעשה את חוזיהם בקבוצה וכעת נותר להגיע להסכמות עם יעקב שחר בנוגע לבוזגלו, ועם מאזן גאניים בעניין יבוריאן. בגזרת הזרים, למאמן המיועד רן בן שמעון, כבר יש רשימה של בלם אחורי, קשר אחורי וחלוץ שאמורים להצטרף לקבוצה והדבר תלוי במשא ומתן הכספי עם כל אחד מהמועמדים. הזר הראשון שיוחתם הוא השוער הסרבי המצטיין, דרגוסלב יבריץ', כאשר בימים הקרובים צפויה הנהלת המועדון לסכם עמו את הפרטים הסופיים בחוזה. ההערכה היא שיבריץ' יקבל שדרוג כספי ויחתום לשנתיים נוספות במדי הצהובים.

גורם בכיר בהנהלה, אמר כי הכוונה בשלב זה היא להשאיר בקבוצה את החלוץ הצרפתי יאניק קאמאנן, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה. למרות שראשי המועדון עוקבים אחרי מספר חלוצים זרים, המטרה היא להחתים אחד מהם שיישחק בצוותא עם קאמאנן בחוד ההתקפה. גם בנוגע לקשר הקונגולזי אלן מסודי, קיימת תמימות דעים במועדון, כאשר התנאי היחיד להחתמתו של השחקן לעונה נוספת הוא קבלת תעודת זהות ישראלית, דבר שיפנה מקום של זר בסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully