וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דוידי זכה באליפות ישראל בקפיצות ראווה לסוסים

קהל אלפים פקד את התחרות שהתקיימה בכפר הירוק וצפה במקצים השונים לבוגרים ולנוער. דוידי עם סוסתו פריסטייל הקדים את טל ג'יברי

עומר דוידי וסוסתו פריסטייל, הם אלופי ישראל בקפיצות ראווה לשנת 2008 לבוגרים. האליפות שאורגנה על ידי ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה, התקיימה בחווה הירוקה בכפר הירוק, ונמשכה שלושה ימים.

100 רוכבים וסוסים התחרו ביום חמישי, על הזכות להעפיל למקצי חצי הגמר שהתקיימו ביום שישי. רק 72 (12 בכל מקצה) העפילו לחצי הגמר, שם הצטרפו אל 48 רוכבים וסוסים שהעפילו אל חצי הגמר ללא מקצה מוקדם, בזכות ההישגים שלהם במהלך כל העונה. אחרי מקצי חצי הגמר שנערכו בשישי, נקבעו שמונה הרוכבים והסוסים בעלי התוצאה הטובה ביותר, שהעפילו אל מקצי הגמר שנערכו בשבת.

קהל של אלפים פקד בשלושת ימי התחרות את החווה הירוקה בכפר הירוק, שארחה לראשונה תחרות מהסוג זה. הקרבות היו צמודים הן בבוגרים והן במקצי הנוער, כאשר כל רוכב וסוסו גורר אל מקצה הגמר את התוצאה אותה השיג במקצה חצי הגמר.

מקצה הבוגרים היה מותח ואיכותי והקרב היה צמוד בין עומר דוידי וסוסתו פריסטייל מחוות הרכיבה בכנות וטל ג'יברי וסוסתה אונקיס מחוות נועם, שהעפילו מן המוקדמות לבין דרור מלמן וסוסה רונלד, ממרכז הספורט ברמת גן, שדורגו בין שמונה הראשונים במהלך העונה ולא הזדקקו למקצה המוקדמות כדי להעפיל לחצי הגמר.

הניקוד בקפיצות ראווה נקבע לפי הזמן אותו עובר הרוכב את המסלול, כאשר כל מכשול שמופל בדרך גורר אחריו ניקוד שלילי של ארבע נקודות. עומר דוידי עם פריסטייל וטל ג'יברי עם אוניקס, השיגו 4 נקודות שליליות כל אחד. דוידי סיים את המקצה של יום שישי בזמן של 54.27 שניות. ג'יברי עשתה זאת בזמן של 55.71 שניות. בשבת דוידי עשה את המסלול בזמן של 59.84 שניות ואילו ג'יברי היתה מהירה יותר וסיימה את המסלול בזמן של 59.00 שניות בדיוק. בסיכום שני הסיבובים, דוידי ניצח עם זמן של 114.11 שניות מול 114.71 שניות של ג'יברי. במקום השלישי סיימה דרור מלמן על רונלד, שצברה 8 נקודות שליליות.

לצד המיקצים האלה הוכתרו גם אלופי ישראל בגילאים השונים. האלוף לצעירים עד גיל 21 הוא מור אדרי עם סוסתו פמקה. במקצה לגילאי 16 ניצח לילאל לאלו עם סוסתו קרמליטו. ואלופת ישראל לגילאי 14 היא מראד אוריאן וסוסה רומאו.
את הפרסים לרוכבים הצעירים העניק רועי ורמוט, מנכ"ל פסגות בית השקעות, שהעניקה חסות ראשית לכל האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully