וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא עלתה ל-0:2 על אבלינו

קבוצתו של יסמין רפשה ניצחה את יריבתה בחצי הגמר הפלייאוף 78:85. ספרד: טאו ניצחה 82:83 את מלאגה, ועלתה לגמר מול ברצלונה

במשחק השני של חצי גמר הפלייאוף האיטלקי, גברה הערב (ראשון) רומא על אבלינו 78:85 ועלתה ל-0:2 בסדרה. שחקניו של יסמין רפשה, שסיימו את העונה במקום השני, לא הופיעו לרבע הראשון, בו ראו את אבלינו הסימפטית עולה ליתרון 26:18. אלא שרומא, שעברה את קאנטו בסיבוב הראשון, הפכה את התוצאה, וירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 38:40. הרבע השלישי המשיך באותה מגמה, כשדייויד הוקינס מוביל את רומא ליתרון 56:67 בסוף הרבע, היתרון הגדול ביותר שלהם במשחק.

את המומנטום החיובי המשיכו האורחים מעיר הבירה האילטקית גם ברבע האחרון ומכריע, כשרונו לני אוקיץ' משתלט על העניינים, ולא משאיר לאבלינו סיכוי. רומא מנצחת 78:85, עולה ל-0:2, ונמצאת עם רגל וחצי בגמר הפלייאוף, שם צפויה לפגוש את סיינה שמובילה באותו תוצאה על מילאנו. דייויד הוקינס הוביל את הרומאים עם 19 נקודות, בעוד אוקיץ' מוסיף 18 משלו וארזם לורבק מסיים עם 14 נקודות בצירוף 9 ריבאונדים. מהצד השני, 17 של מרקס גרין ו-15 של דווין סמית' לא הספיקו.

טאו ויטוריה העפילה היום (ראשון) לגמר הפלייאוף הספרדי עם ניצחון חוץ מדהים 82:83 על מלאגה במשחק השני בסדרת חצי הגמר, בזכות קאמבק הירואי בשניות הסיום. קבוצתו של נוון ספאחיה השלימה ניצחון 0:2 בסדרה, והיא תפגוש בגמר את ברצלונה, שסגרה אתמול את סדרת חצי הגמר שלה עם 0:2 על בדאלונה.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, בה הובילה טאו בהפרשים קטנים, נטלה מלאגה את השליטה במשחק ועלתה ליתרון של שש נקודות בסיום הרבע השלישי. עד רגעי ההכרעה היה נדמה שמלאגה תצליח לכפות משחק שלישי, ו-10 שניות לסיום היא החזיקה ביתרון 78:82, אבל אז קבר פבלו פריג'יוני שלשה שהקטינה ל-81:82, וביצע עבירה על דאבור קוס, שהחטיא פעמיים (!) מהקו. טאו השתלטה על הריבאונד, ופיט מיקאל קלע את סל הניצחון היקר ששלח את הבאסקים לגמר.

איגור ראקוצ'ביץ' הוביל את קלעי המנצחים עם 21 נקודות, מיקאל סיים עם 14, כולל השתיים החשובות ביותר. בוניפאסה אנדונג קלע 18 לירוקים, מרכוס הייסליפ ניסה לעזור עם 16.

הפסדה של מלאגה לא יעלה לה בהשתתפות ביורוליג בעונה הבאה, כיוון שהיא מחזיקה, בדומה לטאו, בחוזה המשריין לה מקום במפעל. אל השתיים יצטרפו ברצלונה, שהעפילה לסדרת הגמר, ריאל מדריד, שסיימה כאלופת העונה הסדירה בליגה, ובדאלונה, שזכתה בגביע יול"ב, כדי להשלים חמש נציגות ספרדיות.

גמר הפלייאוף הטורקי נפתח הערב (ראשון), כשפנרבחצ'ה, הפייבוריטית הברורה, מחצה את טלקום אנקרה המפתיעה 72:100 ועלתה ל-0:1 בסדרת הטוב מחמש. פנרבחצ'ה, שעברה בסיבוב הקודם את אפס פילזן עם 0:3 חלק, פתחה היטב, וסיימה את הרבע ביתרון 18:25. הרבע השני המשיך באותה מגמה, ופנר ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 38:53.

המארחים רק הגדילו את היתרון עד הסיום, כולל רבע שלישי מצוין, כשההפרש כבר מגיע ליותר מ-30, ונעצר על 72:100 בסיום. את המנצחים הובילו וויל סולומון וטרנס קינסי עם 15 נקודות כל אחד, כשהראשון מוסיף 7 אסיסטים. מהצד השני, רק אקס ראשון לציון, ארווין דאדלי, הופיע למשחק, כשסיים עם 15 נקודות, בעוד חאליד אל אמין, אקס רמת גן, מוסיף 11 שלא הספיקו. המשחק השני ייערך ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully