וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "אהיה מאוד מאוכזב אם לא ניקח את האליפות"

25.5.2008 / 12:10

אפי רוצה צלחת עם הבני השרון. דורסמן הוריד ציפיות לקראת הפיינל פור: ”אנחנו רעבים, ובאים כאנדרדוג”. ורק שרף שמר על איפוק

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מנהלת ליגת העל בכדורסל ערכה אתמול (שבת) את ערב הגאלה החגיגי, שפתח את אירועי הפיינל פור שייערך השבוע, בימים שלישי וחמישי. במהלך הערב הנוצץ הוכרזה חמישיית העונה, הכוללת את מאיר טפירו (בני השרון), MVP העונה פי.ג'יי טאקר (הפועל חולון), אוטיס היל (עירוני נהריה), טרנס מוריס (מכבי תל אביב) וג'יימי ארנולד (הפועל ירושלים). למאמן העונה נבחר מיקי דורסמן, שהוליך את חולון למקום הראשון בתום העונה הסדירה.

היום נמשכה חגיגת מנהלת הליגה לקראת הפיינל פור, ובצהריים נערכה מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת אירוע השיא של הכדורסל הישראלי. הקפטנים ומאמניהם של ארבע הקבוצות (מכבי תל אביב, בני השרון, הפועל חולון ועירוני נהריה) נשאו דברים לקראת האירוע.

שארפ: "ההפסדים שלנו בליגה מלמדים שהליגה השתפרה"

"הפועל חולון לא היתה במעמד הזה הרבה שנים", פתח המאמן, מיקי דורסמן. "עברנו שנה לא קלה, וכך גם הכדורסל הישראלי. גם הקבוצה וגם האוהדים יצאו מחוזקים. הגענו להישגים, והמרשים מכל הוא המקום הראשון. זה בזכות השחקנים והעוזרים המדהימים שיש לנו. אנו עומדים בפני משוכה לא פשוטה. רוני בוסאני מנוסה הרבה יותר ממני, ויש שחקנים שחוו מעמד של גמר. אנחנו עדיין מגיעים לפיינל פור כאנדרדוג".

דורסמן אמר שאין מאמן או שחקן שלא רוצה לקחת אליפות. "אנו מנסים לא לחטוא בחטא היוהרה. אני מזכיר לכם שאנו משחקים עם קבוצות בעלות תקציבים גדולים. אני מאחל לכל שחקן ומאמן בפלנטה שיהיה לו עונה גרועה כמו שלשרף היתה. אנו באים בלי לפחד". במפגש האחרון בין נהריה לחולון, היו אלה הראשונים שניצחו, אך דורסמן לא מתרגש. "אני מקווה שנהיה יותר מוכנים ונחושים. אנו חבורה של רעבים שמשתדלים לנצח". קפטן הפועל חולון, ליאור לוי, היחיד בקבוצה שגדל במועדון, אמר: "כבוד גדול להגיע לפיינל פור. יש פה ארבע קבוצות שהוכיחו עצמן לאורך העונה. אני מתרגש לשבת ליד ברק פלג, מאיר טפירו ודרק שארפ, מהם למדתי הרבה. יש לנו משימה לבצע, ואני מקווה שנבצעה על הצד הטוב ביותר".

לאחר דבריו של דורסמן, המיקרופון עבר לקפטן מכבי, דרק שארפ: "אני מאחל הצלחה לכל הקבוצות שהגיעו למעמד. התקשורת תחליט מי הפייבורטית". צביקה שרף הרחיב קצת יותר: "אני שמח מאוד להיות בפיינל פור. מכבי ת"א מתכוננת הכי טוב שאפשר למשחק. יש קודם פיינל 2 וכל המועדון, צוות האימון והשחקנים מתכונן לאירוע".

שרף נשאל כיצד מרגיש מאמן שהוביל את קבוצתו לגמר היורוליג, אך מרחפת עננה סביב המשך דרכו בקבוצה. "חכו בסבלנו כמוני, והכל ייפתר", השיב בקצרה המאמן. שארפ נשאל עד כמה הפיינל פור הנוכחי שונה מאלה שהיו בעבר, משום שקבוצתו מגיעה עם 9 הפסדי ליגה. "ההפסדים בליגה מלמדים שהליגה טובה יותר, תחרותית יותר, וזה טוב".

בוסאני: "אני מקווה שה'שוונג' שלנו יימשך"

מאמן בני השרון, אפי בירנבוים: "אנו גאים ששנתיים ברציפות הגענו למעמד הכי גבוה של הכדורסל הישראלי. אנו מקווים להראות לכולם את הרמה הגבוהה, כי כמו לכולם גם לנו היו ירידות וירידות, ונקווה להציג את המשחק הכי טוב שאנו יכולים במסגרת הפיינל פור. אני אהיה מאוד מאוכזב אם לא נקח את האליפות. תמיד יש מחר בספורט, ואנו מאוד גאים לייצג את חבל השרון במעמד הזה". טפירו הוסיף על דברי מאמנו: "נקווה שכל מה שאספנו כל השנה, ואת הכדורסל ששיחקנו, נבטא בפיינל פור".

מאמן נהריה, רוני בוסאני: "קבוצתנו תייצג את נהריה וסביבותיה, ואני מקווה שהיא מייצגת גם את כל שאר הערים והפריפריות שמחוץ למרכז. אני מקווה שה"שוונג" שלנו יימשך. יש רצון ורעב". ברק פלג: "רוב הקבוצות מייצגות ערים ואנו מייצגים חבל ארץ, כך שתחושת השליחות מובנת. אמנם נכנסנו אחרונים, אבל אנו לא מחשיבים את עצמנו לחלשים. אחת הסיבות שנשארתי בנהריה העונה היא הידיעה שאפשר להגיע למעמד שבו אנו נמצאים עכשיו. יכול להיות שזה פיינל פור אחרון, ויכול להיות שלא".

בזמן שיו"ר הוועדה המקצועית באיגוד השופטים נשא דבריו, כבה האור במקום עקב הפסקת חשמל. החשמל חודש לאחר מספר דקות, ודגן מנה את שמות השופטים שישרקו בפיינל פור. סמי בכר, משה ביטון, גיל עובד, יערי רייניש, ספי שמש, יאיר מיכאלי, גילי כהן ועומר אסתרון, הם השמונה ששובצו למשחקי חצי הגמר. ביום שלישי בצהריים יקבל כל שופט את ההודעה לגבי המשחק אותו ישפוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully