וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מגיע לאוהדים שלנו"

רומא זכתה בגביע האיטלקי לעיני הקהל הביתי שלה אחרי ניצחון על אינטר, טוטי הקדיש את התואר לאוהדים. ויירה: "היינו חסרי מזל"

התקציר באדיבות חמש פלוס לייב

בפעם הרביעית בארבע השנים האחרונות נפגשו אמש (שבת) רומא ואינטר בגמר הגביע האיטלקי, ובסיום חגגה רומא גביע שני ברציפות עם ניצחון 1:2. בניגוד לשנים הקודמות, בהן נערך גמר הגביע במתכונת של משחקי בית וחוץ, שוחק הפעם הגמר כמשחק מכריע, והג'ילארוסי נהנו מהעובדה שמגרשם הביתי, האולימפיקו ברומא, נבחר לארח את ההתמודדות. פיליפ מקסס וסימונה פרוטה העלו את הרומאים ליתרון של שני שערים, ושערו של פלה האורח רק צימק עבור הנראזורי.

פרנצ'סקו טוטי, הקפטן הרומאי שלא שיחק בגלל פציעה אבל הניף את הגביע בעצמו בסיום, אמר: "זה סיפוק עצום לזכות בגביע מול האוהדים שלנו, זה מגיע להם. הזכייה הזו מוכיחה שאנחנו עדיין תחרותיים". לגבי המאבק בין שתי הקבוצות בליגה בו ניצחה אינטר, אמר טוטי: "השנה פשוט היתה קבוצה קצת יותר חזקה מאיתנו במירוץ לתואר".

לוצ'יאנו ספלאטי, המאמן המנצח שלא הצליח להוביל את קבוצתו לאליפות, אבל התנחם בעוד גביע מכובד, אמר: "אנחנו חולקים את הפסטיבל הזה עם האוהדים הנפלאים שלנו. לא היינו צריכים את הניצחון הזה כדי להוכיח לעצמנו שאנחנו לא נחותים מאינטר. אמרתי לבחורים שלי לפני המשחק שהם נתנו עונה גדולה, והם יכולים להפוך אותה לגדולה באמת עם הגביע".

בצד המפסיד, היו בעיקר ספקות. שאלת המשך דרכו של רוברטו מאנצ'יני באינטר המשיכה להעסיק את המילאנזים, שקיבלו באכזבה עוד תואר שהלך לאיבוד. כרגע לא מדברים בקבוצה על סוגיית המאמן, שמן הסתם תישאר בכותרות הראשיות גם בימים הקרובים.

פטריק ויירה נשמע מדוכדך בסיום: "מאוד רצינו לסיים את העונה עם דאבל, שהוא תמיד הישג מיוחד. כל הכבוד לרומא שניצחה, אבל הכל היה יכול לקרות במשחק הזה. התוצאה היתה יכולה להיות שונה לחלוטין, אבל היינו חסרי מזל. אני חושב שהיה מגיע לנו לפחות תיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully