וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונדרס: "המשחק הבא הופך קריטי עבורנו"

אחרי ההפסד הביתי לבוסטון, מאמן דטרויט יודע שקבוצתו חייבת לנצח את משחק 4 בסדרה, אחרת הסיפור גמור. סטאקי: "לא הפגנו שום מאמץ"

אחרי שניצחה 80:94 בדטרויט, היה אפשר לשמוע את אנחת הרווחה של בוסטון סלטיקס עד לעיר השעועית. הלילה (בין שבת לראשון) שחקניו של דוק ריברס השיגו ניצחון כפול במשחק השלישי של גמר המזרח: גם ניצחון חוץ אחרי שישה הפסדים רצופים בדרכים וגם החזרת יתרון הביתיות שיש קבוצה על הפיסטונס.

"ההפסד במשחק הקודם הפך אותנו לנמרצים יותר", אמר בסיום פול פירס (11 נקודות), רצינו מאוד לקחת את המשחק הזה. אמרתי לחבר'ה, 'היי, במהלך העונה הרגילה היינו עם מאזן החוץ הטוב בליגה, אז בואו נעלה ונראה להם". דבריו של הקפטן השיגו את מטרתם, ובוסטון פתחה עם ריצת 0:12 שהעניקה ביטחון לשחקניה. "היינו מאוזנים", גילה גארנט את המפתח לניצחון, "והצלחנו לשמור על זה". האיזון היה לא רק מנטלי, בוסטון שמרה על קור רוחה גם כשדטרויט התאוששה מהפתיחה הסוערת, אלא גם על חלוקת הנקודות. KG הוליך שישה ירוקים בדאבל פיגרס עם 22 נקודות, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

עתה כל הלחץ נמצא על דטרויט. ביום שני יתקיים המשחק הרביעי בסדרה, ואם הפיסטונס יפסידו בו, חלום העלייה לגמר ייהפך לסיוט. "הם השיבו לעצמם את יתרון הביתיות, והמשחק הבא הופך קריטי עבורנו, יום שני יהיה היום הכי חשוב בשנה", אמר בסיום המאמן המנוצח פליפ סונדרס. הטריו של בוסטון קלע יחד 47 נקודות, וסונדרס טען שהפעם היו אלה שחקני הספסל שהיוו אקס פקטור. ראשיד וואלאס ניסה לשמור על פרופורציות, אבל גם הוא יודע מה עומד כאן על הפרק. "אני לא רואה בהפסד דבר נורא, הכי חשוב זה מי לוקח את הרביעי".

"לא שיחקנו" סיכם בפשטות רודני סטאקי, שהצטיין בדטרויט עם 17 נקודות מהספסל. "לא הפגנו שום מאמץ בתחילת המשחק, ואי אפשר לשחק כך נגד יריבה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully