וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו פתחה ברגל ימין

פנאתינייקוס עלתה ל-0:1 על אולימפיאקוס בסדרת הגמר ביוון. ברצלונה בגמר הפלייאוף בספרד אחרי ניצחון על בדאלונה

סדרת הגמר הכי טעונה באירופה נפתחה הערב (שבת) עם המפגש בין שתי הענקיות של אתונה, פנאתינייקוס ואולימפיאקוס. המשחק הראשון בסדרת הטוב משבעה נערך באואקה, עולמה הביתי של פנאתינייקוס, שניצחה בדוחק את יריבתה השנואה 79:83 ועלתה ליתרון 0:1.

אולימפיאקוס לא הצליחה למצוא את הסל בפתיחה והרבע הראשון הסתיים בתוצאה 8:17 לפאו, אבל עד המחצית התעוררו חניכיו של פנאיוטיס ינאקיס וחזרו לפיגור 38:36. המחצית השניה היתה צמודה לכל אורכה, ובסיום חגגו הירוקים ניצחון מתוק. שארונס יאסיקביצ'יוס קלע 22 למנצחים, מייק באטיסט הוסיף 17. סופוקליס שחורטיאנידיס ומילוש טאודושיץ' קלעו 13 כל אחד לאדומים.

ספרד: ברצלונה כבר בגמר

ברצלונה העפילה הערב לגמר הפלייאוף הספרדי, כשהשלימה ניצחון 0:2 בסדרת חצי הגמר שלה מול יריבתה הקטלונית חובנטוד בדאלונה עם ניצחון ביתי 71:85. בסדרת חצי הגמר המקבילה מובילה טאו ויטוריה 0:1 על מלאגה.

בארסה, שגנבה את יתרון הביתיות שלשום עם ניצחון בבדאלונה, פתחה בטירוף והוליכה 6:22 בסיום הרבע הראשון. האורחים הצליחו לנגוס ביתרון וחזרו עד למינוס חמש בלבד בסיום הרבע השלישי, אבל פיניש מוצלח של האדומים-כחולים סגר את הסיפור. אלכס אקר קלע 20 נקודות למנצחים, יאקה לאקוביץ' תרם 17. רודי פרננדז, שהפציץ 30 נקודות במשחק הראשון בסדרה, קלע 9 בלבד והחטיא את כל חמשת נסיונותיו מחוץ לקשת.

איטליה: סיינה לא מביטה לאחור

אלופת איטליה, סיינה, עלתה הערב ליתרון מבטיח של 0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף מול ארמאני מילאנו, והיא בדרך לחזור לסדרת הגמר. המילאנזים נשארו בתמונה בשני הרבעים הראשונים וירדו להפסקה בפיגור של 42:41, אבל הרבע השלישי היה כולו של סיינה, שברחה לפער דו ספרתי ושמרה עליו עד הסיום.

בוטסי ת'ורנטון הוביל את קלעי המנצחים עם 20 נקודות, קשישטוף לאברינוביץ' עזר לו עם 18. דנילו גליאני הצעיר קלע 18 למילאנו, במה שיכול להתברר כמשחקו הביתי האחרון לפני שיעזוב לטובת ה-NBA הקיץ.

הולנד: דן בוש חזרה לסדרה

המשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף ההולנדי נערך הערב, כשדן בוש איזנה את הסדרה מול אמסטרדם ל-2:2. קבוצתו של אריק שיבק נקלעה לפיגור משמעותי כבר ברבע הראשון, ורדפה לכל אורך המשחק ללא הצלחה אחרי יריבתה. קיס אקרבוגמר קלע 19 למנצחים, רועי ברקוביץ' לא שותף. טמיין טרנט קלע 21 נקודות למפסידים.

בצרפת, עלתה לה מאן של רביב לימונד לסדרת חצי הגמר אחרי שהשלימה ניצחון 0:2 בסדרה על שולה עם ניצחון 65:74 במשחק השני. לוקה בוגדאנוביץ' קלע 18 נקודות ללה מאן, לימונד סיים עם 9 נקודות ב-3 מ-9 מהשדה. יריבתה הבאה של לה מאן תהיה המנצחת בין רואן ללה האבר. בחצי הגמר השני ייפגשו וילרבאן ונאנסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully