וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזה חמישיית העונה בליגת העל

ערב הגאלה של מנהלת הליגה פתח את ארועי הפיינל פור וטאקר, היל, טפירו, מוריס וארנולד נבחרו למצטיינים. דורסמן מאמן העונה

טקס נבחרי העונה בליגת העל בכדורסל, 2007/וואלה!

צילום: דייב שחר
עריכה: יועד כהן

החגיגה שלפני החגיגה

מנהלת ליגת העל בכדורסל ערכה לפני זמן קצר (שבת) את ערב הגאלה החגיגי, שפתח את אירועי הפיינל פור שייערך השבוע, בימים שלישי וחמישי. בערב הנוצץ נכחו בכירי עולם הכדורסל וכן שר הספורט, ראלב מג'אדלה, השרה הממונה על חגיגות ה-60, רוחמה אברהם, הרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ ופוליטיקאים נוספים.

במהלך הערב הוכרזה חמישיית העונה, הכוללת את מאיר טפירו (בני השרון), MVP העונה פי.ג'יי טאקר (הפועל חולון), אוטיס היל (עירוני נהריה), טרנס מוריס (מכבי תל אביב) וג'יימי ארנולד (הפועל ירושלים). למאמן העונה נבחר מיקי דורסמן, שהוליך את חולון למקום הראשון בתום העונה הסדירה.

עומרי כספי נבחר לשחקן השישי של העונה וניר כהן מעירוני רמת גן הוא תגלית העונה. תארים אישיים הוענקו למלך האסיסטים של הליגה - למונט ג'ונס (הפועל גלבוע/עפולה), מלך הריבאונדים נ'דודי איבי (בני השרון) ומלך החטיפות יוגב אוחיון (הפועל גליל עליון). סטיב בארט (עירוני אשקלון) הוא מלך הסלים.

כמו כן הוענקו גביעים מיוחדים למספר שחקני עבר בולטים, בהם מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצ'י, בועז ינאי, ווילי סימס, שמעון אמסלם, תני כהן-מינץ ואחרים. רלף קליין, אשר מחר ייערך ערב הוקרה מיוחד לכבודו, זכה גם הוא לגביע וקצר תשואות רמות.

  • עוד באותו נושא:
  • פיינל פור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully