וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "יש לנו שבוע להתכונן למשחק הכי חשוב בתולדות המועדון"

יוסי מזרחי לא נח על זרי הדפנה אחרי הניצחון של אשדוד בסכנין: "הכל יכול לקרות במחזור האחרון". לוי: "אני מתנצל בפני האוהדים"

במ.ס אשדוד דילגו הערב (שבת) מעל הקו האדום עם ניצחון חוץ יקר 1:2 על בני סכנין, בזכות צמד של משה אוחיון. כעת מגיעה הקבוצה מעיר הנמל למחזור הסיום של העונה כשגורלה בידה, וניצחון ביתי על מכבי חיפה יבטיח לה עונה נוספת בליגת העל.

המאמן יוסי מזרחי, שניצח את משחקו השני ברציפות מאז שחזר לקווים, אמר בסיום: "נחכה שבוע ונראה, כי עוד לא עשינו שום דבר. אם אנחנו לא רוצים להיות תלויים באף אחד, אנחנו חייבים להגיע ל-39 נקודות. התוצאות האחרות בתחתית לא משנות והמשמעות של זה היא ויזואלית בלבד. הכל יכול לקרות במחזור הסיום ויש לנו שבוע להתכונן למשחק הכי חשוב בתולדות המועדון".

מזרחי התייחס לשאלה בנוגע לשינוי ביכולת קבוצתו מאז שהגיע לאשדוד: "אין לזה משמעות. השחקנים הם אלה שמשקיעים. הם לא שיחקו כדורגל גדול בשני המשחקים הללו, אבל השקיעו את הכל ורואים את התוצאות".

דוד רביבו הוסיף: "אמרתי שאני אופטימי לפני המשחק ובאמת שיחקנו מצוין ועבדנו קשה על המגרש. גם עכשיו הכול תלוי בנו. עשינו צעד חשוב ועכשיו צריך לנצח את מכבי חיפה בשבוע הבא".

כובש הצמד משה אוחיון: "נשאר לנו עוד משחק אחד ואני מקווה שנעשה את זה, עדיין לא הבטחנו את ההישארות ויהיה חבל אם נפסיד את המשחק האחרון ולא נישאר. אני עושה את מה שאני יכול עבור הקבוצה, אבל כולנו ביחד צריכים להוציא אותה מהמצב הזה. עם שחקנים כאלה טובים, אנחנו צריכים להישאר בליגה".

אלישע לוי: "אני מתנצל בפני האוהדים שלנו"

אכזבה רבה הייתה בחדר ההלבשה של בני סכנין, לאחר ההפסד הביתי, שמרחיק את הקבוצה מהמקום המוביל לגביע אופ"א. "זה היה בידיים שלנו, אבל לא ידענו לנצח", אומר שחקן בקבוצה. בחדר ההלבשה השתררה דממה. כולם השפילו מבטים אל הרצפה ואף שחקן לא פצה פה.

בקבוצה לא הבינו את הקהל, שלא הגיע בהמוניו ומילא את אצטדיון דוחא. "במשחק הבית האחרון שלנו העונה הם היו צריכים לבוא ולהצדיע לקבוצה על העונה המצוינת שעשינו", אמרו בסכנין.

המאמן אלישע לוי: "במחצית הראשונה היו לנו הזדמנויות, אבל לא ידענו לנצל אותן. בפיגור של שני שערים היה לנו קשה לחזור למשחק. היום יכולנו לסגור את הסיפור של אירופה, אבל לא עשינו זאת. אני מתנצל בפני האוהדים שלנו".

הקפטן מאיר כהן: "זו אכזבה עצומה. אכזבנו את עצמנו ואת האוהדים הנפלאים שלנו. החמצנו הרבה. זה היה משחק מהיר וטוב עם הזדמנויות בשני הצדדים, וכמו שהפסדנו יכולנו גם לנצח. היו לנו קורות, סבלנו מחוסר מזל, בדקות הטובות שלנו לא ידענו להבקיע. אני מתנצל בפני אוהדי סכנין על ההפסד".

הרומני בוגדאן אפוסטו: "לא נפלנו מאשדוד וכמו שהפסדנו יכולנו גם לנצח. טיפת מזל לא הייתה מזיקה. כנראה שאשדוד רצו יותר, נלחמו יותר, ובסוף לקחו את הנקודות. למרות האכזבה, זה עוד לא נגמר ובשבוע הבא יש עוד משחק, והכול יכול להשתנות. אני עדיין מאמין שנשיג את הכרטיס לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully