וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסייג: "אין לנו ברירה אלא לנצח את מכבי"

למרות האכזבה בבני יהודה בעקבות ההפסד לנתניה 3:2, יעקב אסייג מתנחם שהכל תלוי בקבוצתו. עטר: "לא פוסל לפתוח את העונה בבית"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

אסייג: "הכל עדיין תלוי בנו"

בבני יהודה שררה אכזבה גדולה מההפסד 2:3 למכבי נתניה, שקטע לקבוצה רצף של שבעה ניצחונות רצופים ושישה משחקים ללא ספיגה. גם בקרב ההנהלה והצוות המקצועי שררה אכזבה גדולה מצורת המשחק של הקבוצה. השחקנים ישבו דקות ארוכות בדממה בחדר ההלבשה.

המאמן יעקב אסייג אמר בסיום: "מאוד מאכזב להפסיד בצורה כזאת. משחק ההגנה של כל הקבוצה לא היה טוב היום אבל אסור לשכוח שעדיין הכל תלוי בנו. כל הזמן אמרנו שאנחנו רוצים להגיע למחזורים האחרונים שהגורל שלנו בידינו, ולא תהיה לנו שום ברירה אלא לנצח את מכבי בשבוע הבא. לא השכלנו לנצל את העובדה שנתניה שיחקו רוב המחצית השניה ב-10 שחקנים, שיחקנו בצורה לא חכמה השחקנים היו עצבניים מדי, וגם האדום שלנו היה מאוד מיותר בדקות האחרונות, וכתוצאה מעצבים ומלחץ".

על השחקנים נאסר להתראיין אבל שחקן בקבוצה אמר בסיום: "קיבלנו גולים מצחיקים, חבל שאיבדנו פה נקודות היינו חייבים להוציא לפחות נקודה מהמשחק הזה".

עוז ראלי סובל מחתך קטן מעל הגבה כתוצאה מהתנגשות ראשים עם אמייה טגה. הרוויה קובאצ'ביץ' עשוי לעמוד לועדת משמעת של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שזרק כדור על הקוון והורחק.

עטר: "המינוי של מתיאוס, לגיטימי"

מכבי נתניה הבטיחה את המקום השני המוביל לגביע אופ"א, ועם שריקת הסיום החלו חגיגות גדולות על כר הדשא ובחדרי ההלבשה. השחקנים חגגו יחד עם הבעלים דניאל יאמר, בניגוד לשבוע שעבר בו נטש הבעלים את אצטדיון טדי לאחר השער השלישי. היום, השתתף יאמר בחגיגות ונראה מתחבק ומתנשק עם כל השחקנים. הערב ייצאו השחקנים וחברי ההנהלה לחגוג את ההעפלה במועדון בהרצליה.

אבי סטרול, שאמור בימים הקרובים להחליט האם הוא נשאר בקבוצה, זכה לקריאות: "תישאר תישאר" מהקהל. בסיום, ראובן עטר התייחס בהרחבה גם למשחק, ובעיקר לעתידו ולעתיד המועדון שהוא משאיר אחריו: "בני יהודה הגיעה היום אחרי שבעה ניצחונות והייתה בפורמה מדהימה. היא ניצחה קבוצות צמרת, והיום הניצחון שלנו היה מדהים, הבטיח את ההשתתפות שלנו באירופה ועל כך אני גאה בשחקנים ומאושר".

עטר התייחס עצם הויתור על החלק ההתקפי של הקבוצה מהדקה ה-72, עת הוציא את החלוצצים קיויו וטאזמטה: "היה חשוב לי לחזק את מרכז השדה אחרי ההרחקה של אלמוג כהן. בני יהודה הכניסה ארבעה חלוצים והגביהו כדורים לרחבה, והייתי חייב לחזק את מרכז השדה. הכנסתי את גולן חרמון כדי לאזן את המשחק שלנו".

עטר סיכם למעשה את שש השנים בהם הוא במועדון ואמר: "זו השנה השניה שאנחנו מגיעים לאירופה דרך המקום השני, וזה מכובד לכל הדעות. השנה עשינו שדרוג לעומת העונה שעברה, בנינו שלד של שחקנים, מה שלא היה בשנים האחרונות בנתניה. הותיקים גררו את הצעירים למשחקים בעלי אמביציה והתלהבות. יש פה דרך ואני מקווה מאוד שזה גם יימשך בעתיד".

עטר דיבר על מערכת היחסים המורכבת שלו יאמר וההחלטה של הבעלים שלא להמשיך את ההתקשרות עימו: "מתוך שש השנים שאני פה, שנתיים עבדתי עם יאמר. נהניתי לעבוד איתו, קרו לי הרבה דברים טובים בשנים האלה. היו לי שנתיים של כיף ובעוד שבוע אני מסיים את העבודה שלי במועדון. השגנו את המטרה שלנו ואני מאחל למועדון בהצלחה. נהניתי מכל רגע".

עטר נשאל האם הוא משאיר דלת פתוחה לחזרה לנתניה: "התשובה לכך היא בדברים שאמרתי בשאלה הקודמת. נהניתי פה מאוד במשך שנתיים. יאמר קיבל החלטה לעשות שינוי שאמנם נוסה בעבר, אבל לא בסדר גודל כזה, ולהביא דמות דומיננטית. זה לגיטימי מבחינתי ואני לא רואה בכך משהו שהוא אישי נגדי. ההיפך, קיבלתי ממנו בשנתיים האלה את כל התמיכה. הרעיון עצמו הוא לגיטימי ואני מאחל למכבי נתניה להצלחה".

באשר לעתידו אמר המאמן: "זה לא סוד וכבר אמרתי שאני מעוניין לאמן את הנבחרת הצעירה. את זה יחליט יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון. אם הוא יחליט שאני אאמן את הנבחרת הצעירה, אני אשמח מאוד. אם לא, אשקול אופציות נוספות ואני לא פוסל את האפשות שלא אפתח את העונה הבאה כמאמן".

המגן קלמי סבן: "היה משחק מצוין לשתי הקבוצות. היו הרבה שערים והקהל נהנה. עכשיו אנחנו חושבים על העונה הבאה למרות שנשאר עוד משחק אחד לשחק. בני יהודה היא קבוצה מצוינת ואני שמח שמבחינתנו עשינו את העבודה".

סבן דיבר על פיטוריו של אברהם גרנט מצ'לסי: "כל הכבוד למה שהוא עשה, אני לא מאמין ולא חושב שיהיה עוד מאמן ישראלי שיגיע למה שהוא הגיע. אני רק יכול לקוות שעוד מאמן ישראלי יגיע לרמות האלה. גרנט הוא מאמן מצוין ובן אדם מדהים".

מכבי נתניה הודיעה הערב (שבת) כי במהלך ההכנה לעונה הבאה תקיים משחק ראווה חגיגי בשדרות, מול הקבוצה המקומית ולמען ילדי העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully