וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תארח את מכבי ת"א בשכונה

הזהובים נחושים לארח את מכבי ת"א במגרשם המיתולוגי במחזור הסיום, ההתאחדות נתנה את ברכתה: "הם כבר שיחקו שם העונה"

בני יהודה תארח את מכבי תל אביב בשבת במגרש בשכונת התקווה. זאת לאחר החלטת ועדת הליגה והגביע של ההתאחדות, שנתנה היום (ראשון) את אישורה לכך. ההתאחדות מתכוונת לקיים את המחזור הבא בשעה אחידה, והודיעה תחילה כי תערוך הגרלה ב-14:00, אולם בשל בקשתה של בני יהודה, נדחתה ההגרלה. ועדת הליגה והגביע שדנה בנושא קיבלה את טענת הזהובים, לפיה שכונת התקווה היה המגרש האלטרנטיבי שלהם העונה ובשנים עברו, למשל כשבלומפילד עבר שיזרוע.

בשלב זה המשטרה מאשרת רק כ-4000 צופים במשחק בשכונה ובבני יהודה מנהלים מאמצים בכדי לקבל אישור לכמות קהל גדולה יותר. כמו כן, כל הכרטיסים ימכרו בכל מקרה במכירה מוקדמת והקופות באיצטדיון לא יפתחו.


גורם בהתאחדות אמר: "כעת ההחלטה נמצאת בידי המשטרה, בני יהודה כבר אירחה השנה בשכונת התקווה, והמשטרה כן אישרה לה לשחק שם. במשחק בשבת אין שום דבר מיוחד ולא נראית סיבה למניעת אירוח המשחק בשכונה".

בעלי בני יהודה, חזי מגן, אמר לפני ההחלטה: "זו זכות טבעית ולגיטימית של כל קבוצה לשחק את משחקיה במגרשה הביתי. מן הראוי שגם הפועל תל אביב, שהמשחק הזה מאוד חשוב לה, תשחק במגרשה הביתי, בלומפילד. שפר מזלנו ויש לנו אפשרות לשחק בשכונה, כפי שעשינו בכל שלוש השנים האחרונות בהן לא יכולנו מסיבה כזו או אחרת לשחק בבלומפילד".

עדכון אחרון: 25.5.08, 18:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully