וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה מוכנה ליורו

ניקו קובאץ, קפטן הנבחרת הקרואטית, כבש את השער היחיד ב-0:1 על מולדובה. הולנד הביסה 0:3 את אוקראינה. הפסד ליוון 2:3 בהונגריה

קרואטיה גברה היום (שבת) על מולדבה בתוצאה 0:1, במשחק הכנה לקראת טורניר היורו שיתקיים בחודש הבא בשוויץ ואוסטריה.

ניקו קובאץ', קפטן הנבחרת הקרואטית, כבש את השער היחיד במשחק, בנגיחה נהדרת בדקה ה-31. קובאץ' כבר הודיע כי יפרוש מהנבחרת לכשתסתיים אליפות אירופה הקרובה. הקרואטים שלטו במשחק במחצית הראשונה ורק הצלות גדולות של שוער מולדובה, סטאניסלב נמאסקו, מנעו שערים נוספים לטובת הנבחרת הביתית.

בשבת הבאה תתמודד קראוטיה עם הונגריה למשחק אימון אחרון לקראת היורו. המשחק הראשון של הקרואטים ביורו יהיה ב-8 ביוני, מול הנבחרת האוסטרית הביתית. בבית ב' חוץ מקרואטיה ואוסטריה יתמודדו גם גרמניה ופולין.

שוויץ ניצחה את סלובקיה 0:2

במשחק ידידות נוסף שנערך היום, ניצחה שוויץ, שמתכוננת לטורניר היורו אותו היא מארחת ביחד עם אוסטריה, את סלובקיה. השוויצרים לחצו כל המשחק אולם רק במחצית השנייה תירגמו את הלחץ לשערים. בדקה ה-56 הבקיע ואלון בארהמי את השער הראשון של השוויצרים במשחק. בדקה ה-63 כבש אלכסנדר פריי הוותיק את השער השני במשחק וקבע את תוצאת המשחק.

הולנד הביסה את אוקראינה 0:3

נבחרת האורנג', שתשחק ב"בית המוות" ביורו עם איטליה, צרפת ורומניה נראתה מצוין במשחק ההכנה, בו הביסה את אוקראינה 0:3. דירק קויט מליברפול כבש בנגיחה עוצמתית לרשת הגבוהה בדקה ה-23. קלאס יאן הונטלאר הכפיל את התוצאה רבע שעה מאוחר יותר לאחר מהלך קבוצתי מצוין. אקורד הסיום היה שייך לעוד שחקן ליברפול, ראיין באבל שהקפיץ מעל השוער כדור שספק עבר את קו השער.

נבחרת יוון אכזבה הערב (שבת) כשנוצחה 3:2 מול הונגריה. יואניס אמנטידיס כבש ראשון ליוונים (45) אבל ההונגרים פתחו את המחצית השניה עם שלושה שערים תוך 16 דקות: באלאש דז'ודז'אק (47), רולנד ג'והאש (59) וכריסטיאן ודוץ' (63) הפכו את הקערה. ניקוס ליברופולוס צימק בדקה האחרונה למשחק.

במשחק נוסף בין שתי נבחרות שלא יהיו באליפות, נפרדו אירלנד וסרביה בתיקו 1:1 בדבלין. מרקו פנטליץ' העלה את הסרבים ליתרון בדקה ה-75, ואנדרו קיו, חלוץ וולבס האנגלית, השווה בדקה ה-90, במשחק הבכורה של ג'יובאני טראפטוני כמאמן אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully