וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האל סיטי עלתה, ריינג'רס לקחה גביע

שער של דין ווינדס שלח את האל סיטי לראשונה בתולדותיה לליגה האנגלית הבכירה. ריינג'רס בסיומו של מותחן אדיר זכתה בגביע הסקוטי

איצטדיון וומבלי אירח היום (שבת) 80 אלף אוהדים אנגליים משולהבים אשר באו לתמוך בהאל סיטי ובריסטול סיטי, שהתחרו בינהן על מקום בפריימרשיפ. העיר האל היא העיר הגדולה ביותר בבריטניה לה אין אף לא נציגה אחת בליגה האנגלית הבכירה . בריסטול סיטי לעומת זאת, גם היא זוכרת רק במעומעם את הליגה האנגלית הראשונה כשלא הצליחה לחזור לשם מאז שירדה ב-1980.

ההזדמנות הממשית הראשונה הגיעה רק בדקה ה-23, כששחקני האל בהתקפה מסודרת מצאו שחקן פנוי בתוך הרחבה, שנגח טוב אך מעט מעל למשקוף. בדקה ה-38 מימש דין ווינדס את היתרון של האל במשחק, ובפצצה מדהימה מהאוויר העלה את את הצהובים שחורים ליתרון 0:1. מכה נוספת נחתה על בריסטול לקראת סוף המחצית הראשונה כשבראדלי אור נפגע בצורה קשה והוחלף ע"י ליי ג'ונסון. הפציעה החמורה של אור גרמה לתוספת זמן של 10 דקות.

המחצית השנייה לא התעלתה לרמה גבוה במיוחד. בריסטול סיטי שלטה מעט יותר במשחק אולם לא הצליחה להגיע להזדמנויות ממשיות ליד שערה של האל. לעומת זאת שחקני האל, היו מעט יותר מסוכנים אך גם הם לא הצליחו להגדיל את התוצאה. בסופו של דבר ניצחה האל 0:1 והיא תצטרף לאריות הכדורגל האנגליות.

גלזגו ריינג'רס מחזיקת הגביע הסקוטי

אם תרצו, הסיפור המרכזי של גמר הגביע היום (שבת) בסקוטלנד, היה העובדה כי למלכת הדרום היו כמעט 800 שעות להתכונן למשחק ההיסטורי מול ריינג'רס לעומת הקבוצה מגלזגו לה היה רק 41 שעות מנוחה מהמשחק האחרון. זאת לאחר רצף אכזרי של משחקים בעשרת הימים האחרונים.

בגלאזגו קיוו עד לפני חודש לסיים את העונה הנוכחית עם טראבל מדהים. אליפות סקוטית, זכייה בגביע אופ"א וניצחון בגביע הסקוטי. בנתיים, את האליפות סלטיק לקחה, בגביע אופ"א הפסידה ריינג'רס לזניט סט. פטרסבורג. עם הפסד לקבוצה מהליגה השנייה לא יכלו בגלזגו להתמודד.

השליטה של ריינג'רס במחצית הראשונה היתה ברורה, ובדקה ה-32 זה התבטא גם בלוח התוצאות. בעיטה חופשית נהדרת של כריס בוויד נשלחה היישר לחיבורי השער של מלכת הדרום הקטנה. בדקה ה-43 העלה דהמרקוס ביזלי את ריינג'רס ל- 0:2, לאחר עירבוביה ברחבת הקבוצה החלשה מהליגה הסקוטית השנייה ונדמה היה כי המחצית השנייה תהיה לפרוטוקול בלבד.

אך למלכת הדרום היו תוכניות אחרות לגמרי עבור ריינג'רס. שחקני המלכה הצליחו בהתקפה המסוכנת הראשונה שלהם במשחק לצמצם את התוצאה בדקה ה-49 כשסטיבן טוש הצליח לדחוק את הכדור במקריות לרשתה של ריינג'רס. תוך 2 דקות הצליחה קווינס אוף דה סאות' להדהים את הכדורגל הסקוטי כשהצליחה להשוות את התוצאה ל- 2:2 מנגיחה של ג'ימס טומסון בדקה ה-51.

לאחר השיוויון המדהים החלה ריינג'רס ללחוץ. בדקה ה-68 הצילחו השחקנים מגלזגו להחזיר לעצמם את היתרון לאחר בעיטת קרן שהתסיימה בנגיחה נהדרת של בויד, עם שערו השני. 2:3 לריינג'רס. שער שקבע את תוצאת המשחק ושלח את הגביע לגלאזגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully