וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידנקו ורדוואנסקה מוכנים לדבר האמיתי

הרוסי זכה בתואר בפורטשאך אחרי ניצחון על חואן מונאקו 2:6, 6:2, 2:6. הפולנייה קטפה תואר ראשון העונה באיסטנבול בזכות ניצחון על דמנטייבה

ניקולאי דוידנקו מגיע הכי מוכן שאפשר לרולאן גארוס עם תואר שני העונה, אחרי ניצחון על חואן מונאקו בגמר פורטשאך, אוסטריה, 2:6, 6:2, 2:6. בשני הטורנירים האחרונים על החימר, בהמבורג וברומא, הרוסי המדורג 4 בעולם הודח כבר בשמינית הגמר, אך הפעם הוא גבר על הארגנטינאי (14) תוך שעתיים וחמש דקות.

לדוידנקו היו שש אפשרויות שבירה במערכה הראשונה, רק שתיים מהן נוצלו ויחד עם אחוזי הגשה גבוהים הוא עלה די בקלות ל-0:1. האחוזים הגבוהים ירדו בצורה משמעותית במערכה השנייה ומונאקו שבר שלוש פעמים את הרוסי כדי ללכת למערכה מכרעת. מונאקו עוד פספס שלוש אפשרויות שבירה במערכה השלישית, אך דוידנקו, היה ממוקד מטרה והשלים את הניצחון.

בטורניר הנשים באיסטנבול זכתה אגנייסקה רדוואנסקה הפולנייה בתואר, שדורגה שנייה בטורניר וגברה על אלנה דמנטייבה (ראשונה) 3:6, 2:6. רדוואנסקה שעוד לא בת 20 נעצרה בכל ארבעת הטורנירים האחרונים עד לשמינית הגמר, אך הפעם שיחקה חכם יותר והשאירה את הרוסייה מאחור.

במערכה הראשונה הפולניה שברה שלוש פעמים את דמנטייבה וגם במערכה השנייה היו לה שש הזדמנויות לשבור, כששתיים מהן נוצלו כדי להכריע את ההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully