וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר הנהלת הארטס קורא לפיטוריו של לחמן

סולמאן בראימה התראיין לתקשורת בגאנה וטען: "אם זה היה תלוי רק בי, הייתי מחזיר אותו לישראל". גם האוהדים יצאו נגד המאמן הישראלי

מעמדו של אייל לחמן, מאמן הארטס אוף אוק הגנאית, מתערער. הישראלי שהצטרף במהלך העונה לאלופה הגנאית, לא הצליח להרים אותה מתחתית הטבלה וסופג ביקורות קשות מהאוהדים וחברי ההנהלה.

השיא הגיע כאשר חבר ההנהלה, סולמאן בראימה, המכונה "אלחאג'י הארטס", קרא באופן מפורש לפיטורי המאמן. בראימה הוא אחד משלושת חברי ההנהלה שמנהלים את הארטס. לטענתו, אם ההחלטה הייתה רק בידיו, הוא היה מפטר את לחמן מיידית. בראימה הוסיף כי חוסר היכולת של הארטס להשיג תוצאות טובות נעוצה בטקטיקה גרועה של המאמן וסכסוכים עם השחקנים הבכירים של הקבוצה.

"המאמן הזה לא טוב. אני לא יכול לקבל החלטה לבד, אבל אם יכולתי, הייתי מחזיר אותו לישראל. השחקנים לא מרוצים, האוהדים לא מרוצים ואנחנו לא משיגים את התוצאות שרצינו", אמר בראימה לתקשורת הגנאית. "כשניסינו לדבר איתו על כל מיני העניינים, הוא לא התייחס אלינו. אבל רוב חברי ההנהלה מבינים את המועדון הרבה יותר טוב ממנו", סיכם בריאמה.

גם האוהדים לא מרוצים מלחמן והפגינו נגדו באימון לאחר התיקו 0:0 המאכזב בבית מול ריאל טמאלה החלשה. הארטס מדורגת רק במקום ה-11 וקרובה לתחתית. האוהדים לא מרוצים מכך ששחקני הרכש, צ'רלס טיילור, ג'דו מוחמד, פרנסיס בוסמן וישמעאל אדו לא פותחים אצל לחמן, שמצידו טוען כי הם אינם נמצאים בכושר משחק.

ביום שני, תתמודד הארטס מול המוליכה, אסנטה קוטוקו במשחק שעשוי להיות גורלי לעתידו של המאמן הישראלי, שכזכור שלח לאחרונה שני שחקנים מקבוצתו, ברנרד דון בורטי וקווקו אסיין לבני סכנין. על פי ההערכות, גם לחמן עצמו עשוי לאמן בסכנין בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully