וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מוריניו יחתום באינטר ביום שני

ה"גאזטה דלו ספורט" מדווח כי הפורטוגלי שלח SMS למייקל אסיין, סיפר לו על החתימה והציע לו להצטרף. ג'ילארדינו קרוב לחתימה בפיורנטינה

האם ז'וזה מוריניו יאמן את אלופת איטליה, אינטר? ה"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי מדווח כי המאמן הפורטוגלי יחתום בנראזורי ביום שני, ויחליף את המאמן רוברטו מנצ'יני.

על פי הדיווח, מוריניו שלח הודעת טקסט לטלפון הסלולארי של מייקל אסיין מצ'לסי ואמר לו: "מייקל, אתה אחד השחקנים הטובים בעולם, למרות ההפסד למנצ'סטר יונייטד. ביום שני אחתום באינטר, ואני מקווה שיום אחד גם אתה תגיע לאינטר".

באיטליה מדווח עוד כי מוריניו מתכוון לצרף לאינטר גם את שחקניו לשעבר, פרנק למפארד ודידייה דרוגבה, כשהמטרה העיקרית שהציב הנשיא מאסימו מוראטי היא זכייה בליגת האלופות. הגאזטה טוען כי מנצ'יני, שיעזוב את האלופה, מועמד לאמן בצ'לסי או במנצ'סטר סיטי.

ג'ילארדינו בדרך לפיורנטינה

ובצד השני של מילאנו, חלוץ מילאן אלברטו ג'ילארדינו צפוי לחתום בשבוע הבא בפיורנטינה ולהתאחד עם מאמנו לשעבר בפארמה, צ'זארה פרנדלי. באיטליה מדווח כי פיורנטינה תשלם למילאן 14 מיליון יורו, והחלוץ הסכים לקיצוץ בשכרו שיעמוד על 3.2 מיליון יורו לעונה. ג'ילארדינו יחליף בפיורנטינה את כריסטיאן ויירי הותיק.

שחקן נוסף שיצטרף לויולה הוא בלם פאלרמו ונבחרת איטליה אנדראה ברזאגלי, שנכלל בסל האזורי ליורו 2008. ברזאגלי בן ה-27, יחליף בפיורנטינה את הבלם הצ'כי תומאס אויפאלושי שחתם באתלטיקו מדריד.

ובמילאן ממשיכים לחפש שוער בכיר לעונה הבאה. דידה יעזוב את הרוסונרי, שמחפשים קבוצה גם לכריסטיאנו אביאטי שהושאל העונה לאתלטיקו מדריד. המועמדים להצטרף למילאן הם: סבסטיאן פריי מפיורנטינה, הורליו גומז מפ.ס.וו וארתור בורוץ' מסלטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully