וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: הוא יזכור את פאריס

אלוף הטורניר לשעבר, גוסטבו קוורטן, סיים את משחקו האחרון בקריירה בהפסד לפול הנרי מתיו. קרלוס מויה הפסיד לשוואנק הארגנטינאי והודח

ארבעה חודשים ארוכים אחרי סיומה של אליפות אוסטרליה במלבורן, יצא היום (ראשון) לדרך הרולאן גארוס, הגרנד סלאם השני של העונה. המדורגים הבכירים נתקלו בקשיים מיוחדים בסיבוב הראשון, כך שאת מירב תשומת הלב בעיר האורות קיבל גוסטבו קוורטן.

הברזילאי בן ה-31, שזכה שלוש פעמים בטורניר בעבר (1997, 2000 ו-2001), קיבל כרטיס חופשי למרות שהוא מדורג כיום מחוץ לאלף הראשונים בעולם, על מנת לסיים את הקריירה המפוארת שלו על הבמה המרכזית. קוורטן הוגרל בסיבוב הראשון מול פול הנרי מתיו הצרפתי, המדורג 18 בטורניר, ולא הצליח להוות יריב שקול לצרפתי העדיף.

צרפתי אחר, ג'ו ווילפריד צונגה, שפרץ בסערה לצמרת בתחילת השנה כשהעפיל לגמר באוסטרליה, איכזב היום את אוהדיו הרבים בצרפת כשהודיע כי יחמיץ את הטורניר בגלל פציעה בברך. ככל הנראה ייאלץ צונגה לעבור ניתוח לא פשוט בברכו על מנת לחזור למגרשים.

נציגינו הישראלים ייכנסו למעגל המשחקים רק החל מיום שני. כזכור, הוגרלה שחר פאר בסיבוב הראשון מול סמנתה סטוסר האוסטרלית, דודי סלע יפגוש את ויקטור האנסקו הרומני, וציפי אובזילר תנסה להדהים את ונוס וויליאמס.

גוגה נושר בכבוד, מויה קצת פחות

גוגה עלה למשחק עם אמביציות גבוהות, אך כושרו הגופני של הברזילאי החביב לא אפשר לו להוות יריב אמיתי למתיו. הצרפתי פתח היטב את המשחק, ולקח את המערכה הראשונה 3:6. המערכה השניה היתה מעט יותר שקולה, אך גם אותה ניצח הצרפתי בשישה משחקונים, 4:6. קוורטן הבין כי המערכה הבאה עלולה להיות האחרונה שלו בקריירה, ונתן את כל כולו על המגרש, תוך שהוא זוכה לתמיכה והערכה מהקהל המקומי. זה לא הספיק, וגוגה הפסיד גם במערכה השלישית והמכרעת, 2:6, ומשאיר לנו רק זכרונות.

רפאל נדאל ורוג'ר פדרר תפסו בעלות על משחק הגמר בפאריס בשנים האחרונות, אבל מי שזכה לכבוד לעלות ראשון מבין הגברים למגרש המרכזי הוא נובאק דג'וקוביץ', שהניף את תואר הגרנד סלאם הראשון שלו במלבורן, ומתכנן לעשות את אותו הדבר בדיוק גם כאן. הסרבי בן ה-21, המדורג שלישי, הופתע על ידי דניס גרמלמאייר הגרמני והפסיד במערכה הראשונה 6:4, אבל התעשת בהמשך וניצח 3:6, 5:7, 2:6 בשלוש המערכות הבאות.

הארגנטינאי הוותיק דויד נלבנדיאן, המדורג שישי בטורניר, לא התאמץ יותר מדי מול בן ארצו קרלוס בלרוק, וניצח 2:6, 4:6, 1:6. ג'יימס בלייק, המדורג שביעי שנותר האמריקאי הבכיר בטורניר בעקבות פרישתו של אנדי רודיק, דילג מעל ראנייר שוטלר הגרמני עם ניצחון 4:6, 1:6, 6:7.

אנדי מארי, המדורג עשירי, כמעט היווה את אכזבת היום, כיאה למוצאו הבריטי, כשהיה קרוב להדחה מול ג'ונתן אייסריק המקומי, המדורג 390 בעולם. מארי ניצח במערכה הראשונה 2:6. הצרפתי בן ה-17 נהנה מתמיכת הקהל, ודרס את הפייבוריט 6:1 במערכה הבאה, ו-6:4 בשלישית. מארי, עם הגב אל הקיר, חזר בקאמבק מצוין בדרך ל-0:6 במערכה הרביעית, ו-2:6 בחמישית והמכרעת, תוך שהוא מנצל העייפות של יריבו הנחות וחסר הנסיון.

לאחר ניצחונו של מארי, התפנה קרלוס מויה הספרדי להיות אכזבת הסיבוב הראשון, לאחר שהפסיד 6:7, 2:6, 7:6, 6:4, 3:6 לאדוראדו שוואנק. הארגנטינאי בן ה-22, שמדורג במקום ה-75 בעולם ערב הטורניר, מעיף את הספרדי, המדורג 16.

משחקים נוספים:

חואן מרטין דל פוטרו (ארגנטינה) - ז'וסלין אואנה (צרפת) 3:6, 2:6, 3:6
ניקולס אלמגרו (ספרד, 19) - בוריס פשאנסקי (סרביה) 4:6, 5:7, 1:6
סבסטיאן דקו (ארגנטינה) - אוליבייה רושוס (בלגיה) 6:3, 4:6, 3:6, 7:6, 1:6
מקסימו גונזלס (ארגנטינה) - רוקו קראנוסביץ' (קרואטיה) 3:6, 5:7, 6:4, 6:3, 2:6
ג'רמי שרדי (צרפת) - פרדריקו גיל (פורטוגל) 3:6, 2:6, 6:7
מיגל לופז (ספרד) - פרנק דנצ'ביץ' (קנדה) 6:7, 6:3, 5:7, 6:7
ניקולה לאפנטי (צרפת) - יאנקו טיפסארביץ' (32, סרביה) 4:6, 6:4, 1:6, 6:7
חוזה אקסוסו (ארגנטינה) - דומיניק הרבאטי (סלובקיה) 4:6, 2:6, 4:6

הפייבוריטיות ממשיכות הלאה

פרישתה המפתיעה של ז'סטין הנין, אלופת הטורניר בשלוש השנים האחרונות, נתנה את האות לקרב על הירושה, ואחרי תקופה ארוכה קשה מאוד להצביע על פייבוריטית ברורה להניף את הגביע. מי שנבחרה לפתוח את המשחקים על המגרש המרכזי במשחק הראשון של היום היא אנה איבנוביץ' הסרבית, פיינליסטית השנה שעברה והמדורגת שניה בטורניר, שהגיעה בכושר רע לטורניר, אבל התגברה בסיבוב הראשון על השבדית סופיה ארבידסון (52 בעולם) עם ניצחון 2:6, 5:7.

המדורגת הראשונה שמצאה את עצמה בחוץ היתה הצ'כית ניקול ואידיסובה (15 בטורניר), שהמשיכה את התקופה הנוראית שלה עם הפסד בסיבוב הראשון לבת ארצה איבטה בנסובה (68 בעולם) 7:6, 6:1. בנסובה, הזכורה לנו לרעה מהופעתה ברמת השרון עם נבחרת הפדרציה של צ'כיה לפני כחודש, ניצחה בקושי במערכה הראשונה הצמודה, ודרסה את ואידיסובה בקלות במערכה השניה כדי להעמיק את המשבר שלה.

סרינה וויליאמס האמריקאית עלתה גם היא לסיבוב השני, ובלי יותר מדי בעיות. המדורגת חמישית בעולם גברה בקלילות 2:6 על בת ארצה, אשלי הרקלרוד במערכה הראשונה, וסגרה את העניין עם 1:6 במערכה השניה כדי לעלות סיבוב. הוויליאמסית השניה, ונוס, תשחק כאמור מחר מול ציפי אובזילר.

משחקים נוספים:

קלרה זאקופלובה (צ'כיה) - וירג'יני רזאנו (צרפת, 24) 6:4, 3:6, 2:6
קרולינה ווז'ניאקי (דנמרק, 30) - איבון מסבורגר (אוסטריה) 0:6, 2:6
לוסי ספארובה (צ'כיה) - סנדרה קלוסל (גרמניה) 1:6, 1:6
דומיניקה סיבולקובה (סלובקיה, 28) - אנגליקה קרבר (גרמניה) 2:6, 2:6
קאמיל פין (צרפת) - מתילדה יוהאנסון (צרפת) 6:4, 4:6, 6:2
נטלי דשי (צרפת) - ג'ולי דיטי (ארה"ב) 5:7, 6:7
אליז קורנט (צרפת) - יוליה ואקולנקו (אוקראינה) 5:7 4:6

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully