וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ניצחה את בית"ר ירושלים 2:3

הדאבליסטית הובילה פעמיים (תמוז), אך קרית שמונה השוותה ויובל אבידור כבש את שער הניצחון (88), שקירב את חניכיו של בן שמעון לאירופה

במהלך רוב העונה דיברו על עירוני קרית שמונה כהפתעת העונה, והערב (שבת) קיבלנו אישור לכך שמדובר אכן בקבוצה מיוחדת. אמנם רן בן שמעון כבר הודיע כי לא ימשיך בקבוצה, אך זה לא הפריע לחניכים שלו לנצח 2:3 את בית"ר ירושלים, שהגיעה מעט שיכורה מחגיגות הדאבל בכיכר ספרא.

קרית שמונה ניצלה את ההפסד של בני סכנין למ.ס. אשדוד כדי לטפס למקום השלישי ולהתקרב אל עבר מקום באירופה. במחזור האחרון הקריה תתארח בקופסא אצל מכבי נתניה כשנקודה תספיק לה כדי להשיג את הכרטיס המיוחל לגביע אופ"א.

במשחק עצמו הרשו לעצמן הקבוצות לשחק פתוח. בית"ר, שעלתה עם הרכב כמעט מלא, הובילה פעמיים עם שערים של טוטו תמוז (28, 32), אך קרית שמונה דאגה להישאר בעניינים כשפיטר אופריקוואה (30) ורן קוז'וך (50) כבשו. שתי דקות לסיום יובל אבידור הכריע את ההתמודדות עם שער בפעולה אישית יפה, שהשאירה לקרית שמונה את החלומות על אירופה.

סיפור מעניין נוסף הוא הרחקתו של דרק בואטנג, שבית"ר הבהירה לו כי הוא חוזר לחופשת המולדת רק בתום העונה. אז כנראה שבכל זאת בואטנג ייצא הביתה לפני תום המחזור האחרון, שכן הערב הוא הורחק והשאיר את הדאבליסטית בעשרה שחקנים. בלי קשר, שבע דקות לסיום המשחק גם גיא צרפתי מקרית שמונה הורחק.

מהלך המשחק

דקה 7 - חן עזריאל, שקיבל את ההזדמנות בהרכב הראשון של בית"ר, שלח בעיטה מרחוק, אך דני עמוס קלט.

דקה 23 - גל אלברמן השאיר כדור לאבירם ברוכיאן באגף הימני, אך הבעיטה של הקשר חלפה על סף העמוד של עמוס.

דקה 28 - גול! כדור עומק שנשלח לטוטו תמוז גרם ליציאה רעה של דני עמוס שניסה להרחיק, אך תמוז השתלט על הכדור וגלגל מול שער חשוף. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 30 - גול! קרית שמונה ניצלה ריפיון בהגנה הבית"רית כשיובל אבידור פרץ באגף השמאלי והוציא כדור לפטר אופריקוואה, שהשווה מקרוב ל-1:1.

דקה 32 - גול! כדור מצוין של גל אלברמן לטוטו תמוז השאיר את החלוץ לבד מול שוער קרית שמונה והבעיטה שלו הלכה פנימה. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 50 - גול! רן קוז'וך קיבל כדור מקצה הרחבה וכבש את שער הבכורה שלו בקרית שמונה. שוויון 2:2.

דקה 52 - דרק בואטנג ביצע עבירה מכוערת כשנכנס בקרסולו של נסימבה מוקאנו וראה את הכרטיס הצהוב השני, שהשאיר את בית"ר בעשרה שחקנים.

דקה 83 - גיא צרפתי ספג את הכרטיס הצהוב השני שלו אחרי נגיעת יד מיותרת בכדור, והורחק. גם קרית שמונה בעשרה שחקנים.

דקה 88 - גול! יובל אבידור חתום על המהפך אחרי שחלף על פני כל ההגנה וגלגל את הכדור פנימה. 2:3 לקרית שמונה.

הרכב קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וך, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, גואל צ'ירסוואה, עבאס סואן, גיא צרפתי, נסימבה מוקאנו (וויאם עמאשה 53), פטר אופריקוואה (עמנואל אמנגואה 83), יובל אבידור.

הרכב בית"ר ירושלים: שגיא שטראוס, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, שמעון גרשון (שמואל קוזוקין 46), יואב זיו, דרק בואטנג, גל אלברמן, אבירם ברוכיאן, חן עזריאל (עידן טל 61), ג'וניור ויזה (רומולו 82), טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully