וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א גברה 1:2 על מכבי פ"ת

מכבי פ"ת נכנעה 2:1 להפועל תל אביב, אבל למזלה מכבי תל אביב גברה על הפועל כפר סבא והשאירה את המלאבסים מעל הקו האדום

זה התחיל עם גיא לוזון בחודשי הקיץ החמים לפני קרוב לשנה והסתיים היום (שבת), באורווה הכל כך מזוהה עם אותה משפחת לוזון. הפועל תל אביב סגרה הערב עונה קשה ומפרכת והבטיחה את הישארותה בליגת העל, דבר שלא היה כל כך ברור במשך חלקים גדולים מאוד של העונה. האדומים הגיעו למשחק חוץ מול מכבי פתח תקוה שבעצמה נלחמת נגד הירידה, אבל למרות שהתוצאות מהמגרשים האחרים בישרו על כך שהיא נשארת סופית, היא סמכה רק על עצמה

פתיחת המשחק הייתה רצחנית. טל בן חיים, עוד תוצר סופר כשרוני של מחלקת הנוער של הלוזוניה, העלה את המקומיים ליתרון בדקה השביעית, אבל פתח תקוה הוכיחה העונה לא פעם שהיא קבוצה חסרת אופי או עמוד שדרה וכעבור שלוש דקות כל חוליית ההגנה שלה נרדמה ואיפשרה לדמיטאר טלקיסקי לכבוש שער מצוין, בבעיטה מהאוויר בלי לעצור. שער של שחקן גדול, שער של שחקן חיזוק זר.

חמש דקות בתוך המחצית השנייה מהפך. טלקיסקי העלה קרן, הכדור בילה זמן ארוך מדי ברחבה הכחולה והתוצאה הייתה שער של באדיר. מכאן פתח תקוה ניסתה קצת יותר, אבל במצבה היא הייתה חייבת ניצחון ואת זה היא התקשתה להשיג.

לשמחתה של הקבוצה ממלאבס, מכבי הרצליה ירדה היום ליגה סופית והפועל כפר סבא הפסידה למכבי תל אביב. לצערה, מועדון ספורט אשדוד ניצחה, אבל בסופו של דבר הקבוצה של ניצן שירזי מעל הקו האדום. התקופה של גיא לוזון עברה היום סופית מעולמה של הפועל תל אביב, התקופה שלו במכבי פתח תקוה עדיין מרחפת מעל הקבוצה ובשבוע הבא היא תנסה לשים אותה מאחוריה עם ניצחון מול הרצליה והישארות.

מהלך המשחק

דקה 7: גול! טל בן חיים הגיע ראשון לכדור עומק ומזווית לא קלה גילגל לרשת. 0:1 לפתח תקוה.

דקה 10: גול! עוד שער אחרי כדור עומק. הפעם אבוטבול הכניס כדור מצוין לטלקיסקי והבולגרי, בלי לעצור, הקשית מהאויר מעל כהן. שער נהדר ו-1:1.

דקה 35: שי אבובטול טיווח מ-22 מטרים, אבל אוהד כהן הדף.

דקה 50: גול! הגנת פתח תקוה התקשתה להרחיק כדור קרן ובאדיר היה במקום כדי לנגוח את הכדור פנימה מתוך הרחבה. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 55: בן חיים מצא את עצמו במצב נוח ושלח וולה יפה, אבל אניימה הדף.

דקה 87: שוב הזדמנות טובה לבן חיים, שנגח החוצה מתוך רחבת ה-5.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר (ניצן דמארי 46), חאבייר דירסאו (רועי בקל 82), לירן כהן, סולי צמח, עומר דמארי (אוהד קדוסי 62), רוביל סרסור, טל בן חיים.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופוזקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, מזואה אנסומבו, ברוך דגו (שלומי ארבייטמן 61), דמיטאר טלקיסקי, ביברס נאתכו (רמי דואני 80), פאביו ג'וניור (עידן סרור 83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully