וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי: "מאשים את עצמי בשני ההפסדים"

הגארד של סן אנטוניו לוקח את האחריות בתבוסה ללייקרס. דאנקן: "שונאים לשים את עצמנו בפיגור". אודום: "יש עדיין מקום לשיפור"

ניצחונה של לוס אנג'לס לייקרס על סן אנטוניו 71:101 חשף את תשישותה של האלופה המכהנת. הספרס התקשו להזיז את הרגליים במשחק השני בסך הכול בסדרה, ונדמה שאחרי שעברו סדרה מתישה וקשה נגד ניו אורלינס, בסופה ניצחו במשחק האחרון בחוץ, הגיעו חניכיו של גרג פופוביץ' לסדרה לגמר המערב בלי הרבה דלק במיכל.

המשחק הראשון עוד הלך טוב לסן אנטוניו, אבל קריסה לקראת הסיום, הביאה את ה-W ללייקרס. הלילה זה כבר היה יותר מדי עבור הטקסנים, שפשוט נפלו מהרגליים במחצית השנייה, בה קלעו 34 נקודות בלבד מול 55 של הצהובים.

"אנחנו בטוחים שאנחנו קבוצה מצויינת בבית, אבל אנחנו שונאים לשים את עצמנו במצב של פיגור 2:0 בסדרה", אמר בתום המשחק הסנטר של הספרס, טים דאנקן, שצבר 12 (6 מ-14) ו-16. "אחד משני דברים יקרה - או שנצליח לשנות דברים ולהפוך את לסדרה או שלא. אנחנו חוזרים הביתה במטרה להשוות את הסדרה".

"אנחנו בהחלט נצטרך יותר אנשים שישחקו טוב יותר כדי לעשות משהו בסדרה הזו", אמר המאמן גרג פופוביץ'. מאנו ג'ינובילי, שהיה רע במשחק הראשון, ורע עוד יותר בשני, לקח את האחריות עליו: "אני מאשים את עצמי בשני ההפסדים. זה היה צריך להיות 1:1. אני צריך להתעשת. במשחק מספר 3, אני אהיה שונה", הבטיח הגארד הארגנטינאי, שקלע 7 בלבד במשחק הראשון, מהספסל, ב-2 מ-8 בלבד. בראשון הוא עלה בחמישייה ורשם 10 ב-3 מ-13. הספרס קלעו במשחק השני ב-34.5 אחוזים, בעוד הלייקרס להטו עם 54.9, נתון נדיר מול ההגנה של האלופה.

"החלק הכי חשוב הוא לנצח את משחקי הבית", אמר פיל ג'קסון, מאמן הלייקרס. "שום דבר לא יקרה בסדרה עד שננצח בבית שלהם. אני חושב שהיה להם ערב רע. אני סבור שהם היו עייפים. זה דבר שקורה מפעם לפעם. בפלייאוף משחקים משחקים רבים בק טו בק. גם אנחנו נקלעים למצב הזה לעיתים".

למאר אודום, שנתן משחק טוב מאוד של 20 ו-12, אמר: "אני מקווה שהחלק הטוב עוד לפנינו. נכון לעכשיו, אנחנו נמצאים במצב בו אנחנו עדיין רעבים להגיע לשלמות במשחק שלנו. כך שכל משחק שאנחנו משחקים, אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. הלילה שיחקנו טוב מאוד, אבל אנחנו רוצים לשחק עוד יותר טוב".

ומה עשה קובי? 22 נקודות יעילות ב-10 מ-17 מהשדה. ג'ורדן פארמר התאושש מסדרה מזעזעת מול יוטה ג'אז עם 14 (5 מ-7) מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully