וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט בשיחות בספרד

24.5.2008 / 13:04

מאמן נבחרת רוסיה מנהל מו"מ עם מספר קבוצות ספרדיות וצפוי לחתום באחת מהן. בלאט: "יש מו"מ, אבל עוד מוקדם לדבר על חתימה"

עיתון ה"מארקה" הספרדי מפרסם הבוקר (שבת) כי דיוויד בלאט נמצא במו"מ עם מספר מועדונים ספרדים לגבי העונה הבאה. בלאט, מאמן נבחרת רוסיה שפוטר בתחילת העונה מאפס פילזן, הבהיר השבוע לאנשי מכבי תל אביב כי לא יאמן את הקבוצה בעונה הבאה, וכי הוא רוצה להמשיך לאמן באירופה. אחת הקבוצות הספרדיות ששמו של בלאט נקשר אליה היא ברצלונה, שעד לפני חודש בכוונתה היה לחתים את מאמן צסק"א מוסקבה, אטורה מסינה, אך האחרון האריך את חוזהו באלופת אירופה.

"זה נכון אני מנהל מו"מ עם מספר מועדונים ספרדים", אמר בלאט בתגובה לעיתון האינטרנטי הרוסי "גאזטה". "זה עוד מוקדם אבל לדבר על חתימת חוזה באיזשהו מועדון". אגב, ברצלונה מוליכה את סדרת חצי גמר הפלייאוף הספרדי 0:1 על חובנטוד בדאלונה, כשהמאמן שמוליך אותה בשלב זה הוא חבייר פסקואל, שהחליף באמצע פברואר את דושקו איבנוביץ' הסרבי. בקבוצה הספרדית לא הסתירו את רצונם להחתים מאמן ביום שהעונה הספרדית תסתיים על מנת להתחיל בהכנות מוקדמות לקראת העונה הבאה, בעיקר לאחר שריאל מדריד, יריבתה הגדולה, כבר החלה את הכנותיה והחתימה את ג'רמייה מאסי.

בלאט מוערך בספרד לאחר שזכה בספטמבר האחרון באליפות אירופה במדריד עם רוסיה באליפות אירופה כשגברו על הנבחרת המארחת. לדעת רבים מהפרשנים בלאט יאריך את חוזהו בנבחרת הרוסית מיד לאחר אולימפיאדת בייג'ינג שבה רוסיה אחת המועמדות לזכיה בתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully