וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדמילסון חתם לשנתיים בוויאריאל

הברזילאי עבר מברצלונה לסגנית האלופה. לה קורוניה החתימה את עומר בראבו. מרסלינו התפטר מסנטאנדר, קיקה סאנצ'ז פלורס מונה לבנפיקה

ויאריאל החתימה את קשרה הברזילאי של ברצלונה, אדמילסון, על חוזה לשנתיים. במסיבת עיתונאים שערך הקשר הצהיר כי השנתיים האחרונות שלו בברצלונה, בהן לא זכה עם הקבוצה באף תואר היו הקשות ביותר מבין שמונה השנים שלו באירופה. "כשלא מנצחים, זה טבעי לערוך שינויים ולרענן את הסגל", אמר אדמילסון.

הקשר הוורסטילי בן ה-31, ששיחק בנבחרת ברזיל, עזר לבארסה לזכות בגביע אירופה לאלופות ב-2006, אבל החמיץ את המונדיאל האחרון עקב פציעה בברכו. העונה הוא פתח רק בחמישה משחקים. בחודש יוני פג חוזהו בברצלונה והוא יעבור לסגנית האלופה הספרדית, שהקדימה העונה את קבוצתו הקטאלונית.

דפורטיבו לה קורוניה החתימה את עומר בראבו

הקבוצה מחבל גאליסיה, דפורטיבו לה קורוניה שסיימה את העונה במקום התשיעי, החתימה את החלוץ המכסיקני, עומר בראבו, על חוזה לשלוש שנים. בראבו יעבור מקבוצת צ'יאבס המכסיקאית בהעברה חופשית.

החלוץ מוכר מאוד ומוערך במכורתו. מאמנו, אלפרין פלורס, מאחל לו כל טוב: "הוא שחקן ואדם איכותי ביותר. אין לי שום ספק שהוא יצליח".

מרסלינו התפטר מסנטאנדר

חרף ההצלחה הכבירה שעשה עימה העונה, עוזב המאמן מרסלינו את ראסינג סנטאנדר אחרי עונה אחת בלבד. המאמן בן ה-42 הוביל את הקבוצה ממחוז קנטרבריה למקום השישי בליגה הספרדית והיא הצליחה לזכות ברטיס לגביע אופ"א.

המאמן הסביר את ההחלטה שלו במסיבת עיתונאים בכך שיש לו שאיפות גדולות להתקדם ולהגיע לאחת הקבוצות הגדולות של ספרד: "אחרי שנפגשתי עם המנהל הטכני של המועדון, החלטתי לדבוק בעמדתי ולהתפטר. אני חושב שיש לי צ'אנס לא רע לאמן קבוצה מהטופ בספרד. העונה הייתה חיובית מאוד. יחד עם זאת, זה יהיה קשה מאוד לשחזר את ההצלחה".

* המאמן הספרדי, קיקה סאנצ'ס פלורס, מונה היום (שבת) למאמן בנפיקה ליסבון מפורטוגל. הספרדי יתחיל את עבודתו בעונה הבאה. פלורס (43), שפוטר בתחילת העונה מוולנסיה והוחלף על ידי רונאלד קומאן, יחליף בבנפיקה את חוזה אנטוניו קאמצ'ו, שהודיע כי לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה כבר בחודש מרץ. המינוי של פלורס שם סוף לשמועות על כך שאברהם גרנט יתמנה לקבוצה הפורטוגלית בעונה הבאה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully