וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה עוזב את ליון, קלופ מונה כמאמן דורטמונד

אחרי 11 שנה ושבע אליפויות יעקור השוער בן ה-35 מהאלופה הצרפתית. קיקה סאנצ'ז פלורס יאמן את בנפיקה ליסבון בעונה הבאה

שוערה של ליון, גרגורי קופה, הודיע כי משחק גמר הגביע הצרפתי שייערך הערב (שבת) בין קבוצתו, ליון, לפריז סן ז'רמן יהיה האחרון שלו באלופה הצרפתית.

קופה הצהיר אמש, לאחר שסיים את האימון המסכם עם אלופת שבע השנים האחרונות. "כן, אני עוזב. זה כבר לא סוד", אישר השוער הבינלאומי בן ה-35. "הדרך שלי לומר 'תודה' לכל האוהדים תהיה לזכות בגביע".

קופה הצטרף ב-1997 לליון. לבד משבע האליפויות הרצופות שזכה עם הקבוצה, הוא גם הניף את גביע הליגה הצרפתי בעונת 2001. לשוער הוותיק 29 הופעות בלבד בנבחרת הצרפתית. זאת מכיוון שהצליח לנשל מההרכב הראשון רק בשנת 2006 את פביאן בארטז.

שמו של קופה נקשר במעבר אפשרי לקבוצתו של חואנדה ראמוס הספרדי, טוטנהאם. אבל הוא הכחיש נמרצות כי הוא חתם כבר אצל התרנגולים.

קלופ מונה לבורוסיה דורטמונד

בורוסיה דורטמונד מינתה את יורגן קלופ למאמנה הבא של הקבוצה. קלופ, שחתם לשנתיים אצל הקבוצה מחבל הרוהר, יחליף בתפקיד את תומאס דול, שהתפטר לאחר סיום העונה הנוכחית.

קלופ בן ה-40 אימן את מיינץ עימה ירד בעונת 2006/7 לליגה השנייה. העונה הוא פיספס את העלייה לבונדסליגה עם קבוצתו הקודמת. ב-18 למאי הוא התפטר, וכעת הוא חוזר לליגה של הגדולים. "אני מאושר להגיע לדורטמונד", אמר קלופ. "אני רוצה לעזור לקבוצה לחזור להיות בצמרת שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully