וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיימס: גרנט וקניון דנו בתנאי העזיבה

העיתון הלונדוני מדווח כי יו"ר צ'לסי נפגש עם המנג'ר הישראלי על מנת לדון עימו על גובה הפיצוי. גם עוזריו, האנק טן קאטה וסטיב קלארק, בדרך החוצה. אנלקה תוקף את גרנט

שלושה ימים לאחר ההפסד האכזר בגמר ליגת האלופות למנצ'סטר יונייטד, וכאשר השמועות ממשיכות לרחוש, מפרסם היום (שבת) עיתון הטיימס הלונדוני, כי צ'לסי מתכננת מיני-מהפכה בצוות המקצועי של המועדון.

נראה כי המנג'ר אברהם גרנט, שלא הצליח לבסוף לזכות באף תואר העונה, יסיים את דרכו במועדון, ביחד עם עוזריו, האנק טן קאטה וסטיב קלארק. האחרון כבר הודיע לפני מספר שבועות על כך שיעזוב את הקבוצה בסיום העונה וינסה את מזלו כמאמן ראשי של קבוצה אחרת. בתוך כך, עיתון ה'סאן' מדווח כי גרנט כבר נפרד משחקניו והודה להם.

העיתון מדווח כי גרנט נפגש עם יו"ר הקבוצה, פיטר קניון, ודן על עתידו במועדון, כשהדעה הרווחת היא כי השניים שוחחו על גובה הפיצוי אותו יקבל גרנט כדי שיעזוב. לגרנט לא יוצע לשוב ולקבל את התפקיד הקודם שלו בקבוצה, תפקיד ניהולי. גם גרנט עצמו אינה מעוניין לשוב לתפקיד זה, כיוון שהוא מאמין כי ימצא לעצמו קבוצה, שתסכים לשכור את שירותיו, לאחר ההצלחה היחסית שלו עם צ'לסי. מה גם שהמנג'ר הישראלי לא יסתפק לשוב ולקבל את משכורתו הקודמת שעמדה על כ-900 אלף פאונד, לאחר שכמנג'ר השתכר ב-2.8 מיליון פאונד.

רק אמש הצהיר קניון כי בסטמפורד ברידג' לא מסתפקים במקום השני. "הסטנדרטים שהצבנו לעצמנו גבוהים יותר, ומקום שני אינו בא בחשבון", אמר. "קל להביט לאחור ולהתרשם מהעבר, אבל ביצענו את השינוי בעמדת המאמן בספטמבר. שלושה חודשים אחורה היינו מעורבים בארבעה טורנירים, וחודש וחצי אחורה התמודדנו בשניים. השבוע הפסדנו באחרון. זה מאכזב. כולם שותפים לדעה זו. אנו נתארגן מחדש, ונשתפר בעונה הבאה".

גם עוזרו של גרנט, ההולנדי טן קאטה, צפוי לעזוב, לאחר שהרגיז לא מעט אנשים במועדון הלונדוני. עתידו של קלארק הכי פחות ברור והכי מורכב. העוזר מאמן הבריטי לא הצליח לפתח יחסים קרובים עם גרנט, ואם הישראלי יעזוב, הרי שאולי קלארק בכל זאת יישאר.

אנלקה תוקף

בתוך כך, ניקולאס אנלקה, שהובא על ידי גרנט לקבוצה מבולטון בחלון ההעברות בחודש ינואר, יוצא נגד המנג'ר. אולי גם החלוץ הצפרתי יודע שימיו של גרנט בתפקיד ספורים והוא משחרר את הנצרה. כל זאת, אחרי שמאז שהובא על ידי המנג'ר יצא תמיד להגנתו.

החלוץ הצרפתי הוכנס כמחליף בגמר ליגת האלופות בדקה ה-97, אבל רטן על כך שנכנס אפילו מבלי לערוך חימום נאות וכן על העובדה שתופקד באגף.

"לא הגעתי לצ'לסי כדי לשחק באחד הצדדים", אמר אנלקה. "כשבאתי, אנשים אמרו לי שנשחק 2:4:4. באנגליה, אני כבר לא צריך להוכיח שאני יותר טוב כשאני מתופקד במרכז. מאז שהגעתי, לא שיחקתי בעמדה שלי. אף פעם לא כ-9 קלאסי, רק בשמאל או ימין. עד עכשיו לא אמרתי כלום. הייתי חדש, לא רציתי לעשות סיפור מזה כי עדיין לא הכרתי מספיק טוב את המועדון. אבל החל מהעונה הבאה, אני לא אשב בשקט".

אנלקה גם ביקר את החלטתו להשליך אותו למערכה בשלב מאוחר יחסית של המשחק: "כבר לא חשבתי שאשחק. ישבתי הרבה על הספסל, ולפתע התבקשתי להיכנס. לא ניתן לי אפילו רגע לערוך חימום. אני לא יודע אם דבר כזה קרה בגמר ליגת האלופות בעבר, שהיה בקצב מאוד גבוה. כשאתה נכנס, אתה חייב להיות מוכן לרוץ!"

אנלקה גם התייחס לבעיטות הפנדלים. כזכור, הוא בעט את הפנדל השביעי המכריע, אותו החמיץ מול אדווין ואן דר סאר: "התבקשתי להיות בין חמשת הבועטים הראשונים, אבל אמרתי שזה לא בחשבון. אמרתי 'נכנסתי כקשר באגף ימין ועכשיו אני צריך לבעוט?'. אז הייתי צריך לבעוט את הבעיטה השביעית, ואן דר סאר הדף. כל הכבוד לו. זה הכדורגל".

רוביניו לסטמפורד ברידג'?

בצ'לסי ממשיכים לעבוד על היום שאחרי. סוכנו של רוביניו, קשרה של ריאל מדריד, טוען כי הקבוצה האנגלית מתכוונת להגיש הצעה בגובה של כ-28 מיליון פאונד לאלופה הספרדית על הברזילאי.

"פגשתי את פיטר קניון בלונדון ביום חמישי האחרון", חשף ווגנר ריביירו, סוכנו של רוביניו. "הוא אמר לי שצ'לסי שוקלת ברצינות להגיש הצעה לריאל בגובה 35 מיליון יורו".

בתקשורת הספרדית כבר דווח מספר פעמים כי האלופה תמכור את רוביניו על מנת שתוכל להשתמש בכסף כדי לרכוש את כריסטיאנו רונאלדו ממנצס'טר יונייטד. למרות רצונה של פיינליסטית ליגת האלופות לראות את הברזילאי, הרי שהוא אמביוולנטי לגבי עזיבה אפשרית. לערוץ הטלוויזיה של גלובו אמר: "ייתכן שאלך לצ'לסי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully