וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד ודי

גמר הגביע האיטלקי, שבעבר שוחק במתכונת בית-חוץ ושונה למשחק אחד, יפגיש את היריבות המרות של השנים האחרונות, האלופה החדשה-ישנה, אינטר, ואת רומא, שמקווה להניף תואר העונה

משחק מספר 69: גמר גביע איטלקי: רומא - אינטר 2.10, 2.65, 2.55

הסרייה A הסתיימה בשבועש עבר, וביום שבת יחולק התואר האחרון באיטליה. בשבוע שעבר זה נגמר עם דרמה גדולה בין אינטר ורומא. הנראזורי זכו באליפות במחזור האחרון עם ניצחון 0:2 על פארמה. שבוע לאחר מכן ייערך גמר הגביע האיטלקי. אם עד השנה שעברה, הגמר היה משוחק במתכונת של בית-חוץ, הרי שהשנה זה משחק אחד על כל הקופה - להיות או לחדול.

אינטר תבקש לעצמה כמובן את הדאבל האיטלקי. אחרי שהודחה מאוד מוקדם בליגת האלופות, ואף כמעט איבדה את הסקודטו, הרי שלסיים את העונה עם דאבל יהיה מצוין מבחינת הנראזורי.

רומא הגיעה 14 פעמים למעמד הגמר וזכתה שמונה פעמים. אינטר לעומת זאת הגיע 10 פעמים לגמר וזכתה חמש פעמים. בעונה שעברה הייתה זו אינטר שגם זכתה באליפות, ואילו רומא התנחמה בגביע האיטלקי. מבחינתה של הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי, כמובן, שאחרי הפסד האליפות הם בהחלט ירצו לזכות בגביע.

את המשחק הראשון אשתקד אירחה רומא והיא הביסה את הנראזורי 2:6 (!). במשחק הגומלין בסן סירו, ניצחה האלופה 1:2, אבל זה כמובן לא הספיק לה ורומא הניפה גביע. העונה, כאמור, יתקיים משחק אחד בלבד. הוא ייערך במגרשה של רומא, האולימפיקו, דבר שייתן לה יתרון לא קטן. סגנית האלופה האיטלקית עשתה הרבה פעמים העונה כמעטים. גם באלופות, גם בליגה. היא מקווה שזה לא יקרה בגביע. נראה שפה היא לא תפשל. ההימור 1, היחס 2.10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully