וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הגביע הקדוש

קבוצתו של מאנצ'יני רוצה לסיים את העונה בסטייל עם דאבל, בעוד רומא שתשחק באצטדיון הביתי שלה רוצה לשחזר את הגמר הקודם ביניהן

סיום העונה המשונה של הליגה האיטלקית, בו החלה אינטר להאיט וגרמה לכולם לחשוב שמא ייתכן והיא תאבד את המקום הראשון לרומא אמנם נגמר באליפות של הנראזורי, אבל המאבק ביניהן עוד לא נגמר. ועוד איך לא נגמר. ביום שבת (22:00, שידור ישיר בספורט 5 + לייב) יארח הסאטדיו אולימפיקו ברומא את גמר הגביע האיטלקי, בו ייאבקו השתיים, כשאינטר רוצה לסגור את העונה עם דאבל, ורומא רוצה לנקום, ולסיים עם תואר ביד. שתי הקבוצות מכירות היטב אחת את השניה במעמד הזה, ולראיה, שתיהן נמצאות בו ב-4 השנים האחרונות. הפעם האחרונה דרך אגב, הסתיימה כשהרומאים הניפו את הגביע הנכסף.

90 הדקות על הדשא באולימפיקו עשויות להיות האחרונות בקדנציה של מנג'ר אינטר, רוברטו מנצ'יני, כשבר הודיע שיעזוב את המועדון, אך הספקולציות לגבי הישארותו ממשיכות לזרום. זכייה בדאבל בוודאי תגרום לו להרהר מעט יותר במחשבות העזיבה. רומא תחסר כמובן את הקפטן הפצוע שלה, פרנצ'סקו טוטי, בעוד אינטר תיאלץ להסתדר ללא שורה של שחקנים מההרכב הראשון, בראשם מרקו מטראצי וחוליו קרוז המוצהבים. אסטבן קמביאסו וכריסטיאן קיבו ככל הנראה יישבו גם הם בצד, וזלאטן איברהימוביץ' שהיה אמור לחזור עד למשחק, הודיע שלא ישתתף בו כיוון שעוד לא החלים לגמרי מפציעתו שלו.

להבדיל מבעבר, אז שוחק הגמר בצורה של שני משחקים, הפעם רק 90 דקות (או 120) יכריעו את גורל מחזיקת הגביע, ובמידה ורומא תזכה בו בשנה השנייה ברציפות, הרי שתהיה זו הזכייה התשיעית בהיסטוריה של המועדון, ותשווה את שיאה של יובנטוס שעומד על אותו מספר. מה שבטוח הוא, שהרבה כבוד מלווה עם הגביע עצמו, ולאחר עונה כל כך צמודה ומלאת אמוציות, אף אחד מהשחקנים לא עומד לוותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully