וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכניו של או ג'יי מאיו שיחררו אותו

סוכנות אנדרוז שייצגה את השחקן החליטה לשחררו כדי לסייע לו להשתחרר מהפרשה בו הוא מסובך. קלווין אנדרוז: "נאחל לו את כל המזל שבעולם"

כשאו ג'יי מאיו היה נער מתבגר, ושכב על המיטה בביתו ופינטז על הקריירה שיום אחד תהיה לו, הוא בוודאי קיווה ששמו יופיע בכל עיתון ומהדורת חדשות. אלא שרצה הגורל, ומאיו נמצא בכותרות עוד הרבה לפני שהקריירה המקצוענית שלו יצאה לדרך. כוכב מכללת USC, שעל פי כל ההערכות היה אמור להיבחר בבחירה הראשונה בדראפט, לא חדל להסתבך בפרשיות שונות מאז הגעתו למכללות, אך הפרשה האחרונה בהן, בה הוא מואשם כי קיבל כספים במהלך השנה, היא החמורה מכולן.

מאיו הואשם שקיבל כספים מסוכנות השחקנים אנדרוז, דרך אחד מחבריו, ובכך עבר על חוקי המכללות האוסרים על שחקן לקבל הטבות במהלך התקופה שלו בליגה. עכשיו, החליטו בסוכנות אנדרוז לשחרר את הקשרים עם השחקן, במטרה לסייע לו להשתחרר מהפרשה. "בעקבות האשמות בלתי נגמרות לגבי גיוסו של מאיו על ידנו, החלטנו שהייצוג שלנו רק יסיח את תשומת ליבו שלו ושל משפחתו", אמר סוכנו, קלווין אנדרוז.

"זאת אמורה להיות התקופה הטובה ביותר בחייו, וזה לא פייר שהדברים הללו מפריעים לו להנות מכך", הוסיף אנדרוז. "אנו נשמור על התמיכה שלנו בו, ונאחל לו את כל המזל שבעולם, במה שמבטיחה להיות קריירה מצויינת לבחור צעיר שמאוד מגיע לו". את תגובתו של מאיו עצמו לא ניתן היה להשיג, אך מי שהגיבה בשמו היתה אמו, אלישה, שאמרה: "כמשפחה, החלטנו לצמצם את המעגל הפנימי, ולאפשר לאו ג'יי להתרכז אך ורק בשיפור המשחק שלו, מבלי הסחי דעת". מה שבטוח הוא, שהשחרור הזה, ערב הדראפט, הוא לא בדיוק מה שקיווה לו מאיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully