וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מתקרבת למנוחה ולנחלה

קבוצתו של מסינה ניצחה 66:74, ועלתה ל-0:2 בסדרת הגמר מול חימקי. טאו ניצחה 68:81 את מלאגה במשחק הראשון בחצי הגמר בספרד

המסע הארוך של צסק"א מוסקבה אל עבר תואר נוסף העונה, מתחיל להתקרב לסופו. לאחר שגברה על חימקי מוסקבה במשחק הראשון בסדרת הגמר ברוסיה, הורידו שחקניו של אטורה מסינה מכה נוספת על ראשם של יריביהם, וגברו עליהם גם במשחק השני, 66:74.

חימקי פתחה טוב את המשחק ונראתה ללא רגשות נחיתות, כשהוליכה בפער של 7 ברבע הראשון. צסק"א לא נבהלה, ובפתיחת המחצית השניה השוותה את התוצאה, בדרך לרבע רביעי מצויין, בו רצו האורחים ל-14:21 והכריעו את המשחק. טרג'ן לנגדון הוליך את קלעי צסק"א עם 20 נקודות (4 מ-6 לשלוש), מתיאס סמודיש הוסיף 16 וריימונס שישקאוסקאס קלע 15. לחימקי: פט בורק 17 (9 ריבאונדים), טאקר 14.

גם בספרד מחפשים להכריע את גורל האליפות, והערב עשתה טאו ויטוריה את הצעד הראשון בדרך הנכונה, כשניצחה במשחק הראשון בסדרת חצי הגמר שלה את מלאגה, 68:81. הפתיחה היתה כולה של המארחים מויטוריה, שרשמו רבע ראשון התקפי במיוחד ועלו ליתרון 10. מלאגה נראתה לא במשחק, ובמחצית הפער צמח כבר ל-16.

ריצת 0:10 ברבע השלישי של האורחים שהחלו להראות סימני חיים נתנה תקווה, אבל אז התעוררו שחקני ושל ספאחיה ברבע האחרון, ורשמו 18:25 ב-10 הדקות האחרונות כדי לקחת את המשחק הראשון. זוראן פלאניניץ' הוליך את קלעי טאו עם 15 (4 מ-4 לשלוש), טיאגו ספליטר סייע לו עם 14 ומירצה טלטוביץ' הוסיף 11. למלאגה: בניפס אנדונג 19, מרקוס הייסליפ 13, ויירי וולש קלע 11.

אחרי שאתמול ניצחה סיינה את מילאנו במשחק הראשון ביניהן בחצי גמר הפלייאוף האיטלקי, עשתה רומא את שלה כשניצחה בבית במשחק הראשון בסדרה של את אבלינו, 63:68. רומא עלתה כפייבוריטית והוליכה בפתיחה, אבל האורחים לא הראו סימנים של ויתור, ובמחצית הפער עמד על נקודה בלבד.

פתיחה טובה של האורחים במחצית השניה הביאה אותם עם יתרון 3 לרבע האחרון, אבל בשתי הדקות האחרונות היתה רומא בשליטה, וזכתה ביתרון מוקדם בסדרה. דייויד הוקינס הוליך את קלעי רומא עם 23 נקודות וארזם לורבק עזר לו עם 20 משלו ו-10 ריבאונדים. קלעו לאבלינו: אורטיז סמית' 24, אריק וויליאמס 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully