וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוני פנאן: "היה מחנה מצוין"

מכבי תל אביב חזרה ממחנה האימון בים המלח. מנהל הקבוצה המיתולוגי: "עמדנו בכל היעדים שהצבנו לעצמנו". הקבוצה תגיע לערב הגאלה

מכבי תל אביב שבה הצהריים (שישי) ממחנה האימונים שערכה בים המלח בשלושת הימים האחרונים. וויל ביינום ואסטבן באטיסטה, שהחמיצו את משחק הליגה האחרון מול מכבי ראשון לציון, החלימו מפציעותיהם ולקחו חלק באימונים. מחר יגיעו אנשי הקבוצה לערב הגאלה שעורכת מנהלת הליגה, אשר יפתח את אירועי הפיינל פור השלישי של ליגת העל.

"בסך הכל היה מחנה מצוין", אמר לוואלה! ספורט מנהל הקבוצה, מוני פנאן. "עמדו בכל היעדים שהצבנו לעצמנו. נסענו למחנה האימונים הזה מכמה סיבות: גם בגלל שההיכל היה תפוס ולא יכולנו להתאמן שם, וגם כי קבוצה צריכה שקט לפני מעמדים גדולים. נתנו לשחקנים ולצוות המקצועי את השקט ואת האפשרות לעבוד כמו שצריך וזה מה שחשוב".

פנאן סירב להתייחס לדברים שאמרו היום אביו ואחיו של ליאור אליהו ל"מעריב", לפיהם "צביקה שרף לא סופר את ליאור ולא מחזיק ממנו כשחקן. בכל פעם שליאור שיחק, זה היה רק כתוצאה מלחץ של אוהדים ולפעמים של ההנהלה, אבל זה כלום על יד ההתעלות בבן-אדם. העדיפות שלנו היא להישאר במכבי בעונה הבאה, אבל לא אם שרף נשאר. איתו אין שום סיכוי בעולם, אפילו תמורת 54 מיליון דולר אין סיכוי שהוא יישאר. אין מחיר לנפש של ליאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully