וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפטר שוק

לאחר שאיבדו פיגור 20 והפסידו את המשחק הראשון ללייקרס, בסן אנטוניו מנסים להתאושש לקראת המשחק השני (4:00, שידור בערוץ 5)

איך משחק אחד יכול לשנות סדרה שלמה. כשסן אנטוניו הובילו 20 הפרש במהלך הרבע השלישי, עשה רושם שניצחון יכול להיות הרבה יותר מסתם פרקטיקה. לגניבת יתרון הביתיות יש משמעות ברורה, אך ההיבט המנטאלי חשוב לא פחות. ברגע הזה השתלט קובי בריאנט על העניינים, והלייקרס חזרו כל הדרך לניצחון ענק, ו-0:1 בסדרה.

כעת, יודעים באל איי כי אחרי ניצחון מהסוג הזה במשחק הראשון, פתאום הכל יותר קל. עם מצב רוח מרומם, מגיעה הלילה (בין שישי לשבת, 4:00, שידור ישיר בערוץ 5) הלייקרס בנסיון לעשות 0:2 בסדרה, ולטוס לטקסס במצב אופטימלי. מאמן הקבוצה, פיל ג'קסון, יודע שלמרות הניצחון במשחק הראשון, ואולי אף בגללו, המשחק השני לא יהיה קל. "הם יעשו התאמות, הם יודעים מה לעשות, יש להם המון כלי נשק".

גם קובי בריאנט, שסחב על עצמו את הקבוצה במשחק הראשון, בטוח שמדובר במלחמה ומשתמש בדימוים הולמים. "הם היו בהמון קרבות, וכל הזמן חוזרים. אני לא חושב שהמשחק הראשון ישפיע עליהם". דרק פישר: "אני מקווה שהיום נדע גם להתחיל את המשחק טוב. זה בדיוק מסוג המשחקים שמצמיחים לך שיער על החזה, משחק שהוכיח לנו שאנחנו יכולים להיות הטובים ביותר, ולזכות באליפות. תורנו הוא עכשיו".

מהצד השני, בסן אנטוניו יכולים גם כן למצוא מעט נחמה בהפסד. הספרס היו עדיפים על הלייקרס ברוב שלבי המשחק, והוכיחו כי למרות ההפסד, מוקדם להספידם. "צריכים לשכוח מהמשחק הזה", אמר גרג פופוביץ', מאמן הקבוצה, בהתייחסו למשחק הראשון, "אבל אנחנו בסך הכל מרוצים מהמשחק ההגנתי שלנו. הבעיה היתה בהתקפה."

"כשאנחנו מנצחים", אמר מאמן האלופה, "אומרים שאנחנו הקבוצה המנוסה. כשאנחנו מפסידים, אנחנו זקנים. זה מגוחך". טוני פארקר יודע שלמרות שקבוצתו היתה במצב דומה בסדרה הקודמת נגד ניו אורלינס, הפסד במשחק השני עשוי לגמור את הסיפור. "אנחנו לא רוצים להיות בפיגור 0:2, מאוד קשה לחזור משם", אמר הצרפתי.

עבור מאנו ג'ינובילי, שנסגר נהדר על ידי סאשה וויאצ'יץ' במשחק הראשון, מדובר בהזדמנות לתקן. "הוא היה טוב", אמר הארגנטינאי על הסלובני, "אבל לא הגעתי מוכן למשחק." כדי שלספרס יהיה סיכוי לנצח, ולהשוות את הסדרה ל-1:1, ג'ינובילי חייב להגיע מוכן. עכשיו, כל שנותר הוא לראות האם לקאמבק המופלא של הלייקרס מהמשחק הראשון תהיה השפעה על השני, או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully