וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "יש עתיד גדול בהפועל פ"ת"

מאמן הפועל פ"ת חגג עם האוהדים על הדשא, אבל כבר חושב קדימה על העונה הבאה בליגת העל. אבי פרץ: "זה לא אורווה, זה ארמון"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

כמה שונה סיום העונה המאושר של הפועל פתח תקווה, לעומת העונה המדכאת שעברה על הקבוצה ואוהדיה. הכחולים, שמצאו את עצמם בליגה הלאומית והתקשו להתאקלם בחודשים הראשונים, הפסיקו לרחם על עצמם לפני מספר חודשים, ומשחק הניצחון היום (שישי) על הפועל רמת גן (0:2) שנתן את האות לחגיגות החזרה לליגת העל, בהחלט הגיע לאוהדים באורווה.

מאמנה של פתח תקווה, אלי מחפוד, שהגיע למועדון כשהוא נראה מפורק לגמרי, אסף את השברים והוביל אותה לליגת העל, נראה מאושר בסיום. "ביום הראשון שחתמתי, נתתי הבטחה לרונן אלעד שאני עולה ליגה. עשינו את זה בייסורים, אבל איזו שמחה. מגיע לקהל הזה להיות בליגת העל. אני שמח, יש עתיד גדול בהפועל פתח תקווה".

גם אבי פרץ, שהוקף על ידי האוהדים, נהנה מאוד מהחגיגה שמסביבו: "אפשר להתרגל לרגשות כאלה, אני מקווה שהם יגיעו הרבה. אני לא זוכר את האורווה במצב כזה. זה לא אורווה, זה ארמון. השחקנים נתנו את הכל. אני מאוד שמח, הקבוצה הזאת חייבת להיות בליגת העל".

פפי קימוטו, שהוחלף ורץ לחגוג עם הקהל ביציעים, אמר בסיום: "אני מאוד שמח. אני רוצה לחגוג עם שמפניות. היינו טובים מאוד העונה, המטרה שלנו היתה לעלות לליגת העל". באשר לתרומה שלו העונה, אמר השחקן: "אני מרגיש שתרמתי הרבה לקבוצה. אם הקהל יגיע ככה בליגת העל, זה יהיה מצוין".

פטי ניבמה, שהיה אחד מהגיבורים של הקבוצה העונה, אך לא שיחק היום בגלל הרחקה, אמר: "אלוהים הביא אותנו לליגת העל". כשנשאל האם ישחק במועדון גם בעונה הבאה, אמר נימבה: "אני לא יודע אם אמשיך בקבוצה בעונה הבאה, אחרי שעליתי עם קריית שמונה ליגה העיפו אותי. אני מקווה שאמשיך בהפועל פתח תקווה בעונה הבאה".

ארמון בן נעים: "תחושה אדירה. תראו איזה קהל יש לנו, רק היינו צריכים להוציא אותם מהבתים. אני שמח שעשינו את זה, מקומנו בליגת העל. הפועל פתח תקווה חייבת להישאר בליגת העל עוד הרבה שנים". על האוהדים שהרימו אותו על הכתפיים, אמר בן נעים: "השחקן הכי משמעותי שלנו העונה זה הקהל".

אירוע אחד שהעיב על שמחתם של אנשי פתח תקווה היא אי הגעתו של יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון למשחק, בטענה שהיה צריך לכבד את המעמד. דני ניראון, עוזר מאמן פ"ת אמר בתגובה: "אבי לוזון היה צריך להיות נוכח במשחק, וזה לא בסדר. אולי הוא לא הגיע בגלל הקהל, אבל זה עדיין לא בסדר". גם קפטן הקבוצה, יניב לוזון התייחס לנושא ואמר : "אבי היה צריך להגיע".

גיל לבנוני, דובר ההתאחדות, התייחס לטענות הקבוצה, וציין: "אבי לוזון היה בטקס ספורטאי השנה של מעריב, וייתכן כי זו היתה הסיבה בגללה לא הגיע למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully