וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס - מכבי ת"א: משחק העונה של המארחים

אולי במשחק ההזדמנות האחרונה, תנסה הפועל כפר סבא לנצח בביתה את מכבי תל אביב, שמנסה מצידה לסגור את עניין הירידה סופית

בהפועל כפר סבא בונים מחר על היכולת החלוץ סמואל יבואה. האחרון, שהיה אמור לשחק היום במדי נבחרתו משחק ידידות מול אוסטרליה, יפתח בהרכב לאחר שההנהלה פנתה לראשי הנבחרת ויידעה אותם בחשיבות המשחק מול מכבי תל אביב. אתמול, לאחר פרסום הידיעה, אמרו שחקנים בקבוצה: "אם הוא היה נוסע, היינו יורדים ליגה. הוא השחקן הכי חשוב בקבוצה".

כפר סבא ממוקמת כעת רק נקודה אחת מעל הקו האדום. אם היא תפסיד במשחק הקרוב, היא עשויה לרדת מתחת לקו האדום. אם היא לא תנצח, היא עשויה לרדת אל מתחת לקו האדום במחזור הסיום, בפעם הראשונה העונה, ולרדת ליגה. "זה יהיה אכזרי אם נרד במחזור האחרון מתחת לקו האדום ונרד ליגה. כל העונה לא ראינו את הליגה מלמטה, אנחנו קבוצת מרכז טבלה", אמרו שחקנים בקבוצה. אתמול ערכה הקבוצה ארוחת גיבוש במסעדת בשרים. הבעלים אלי טביב אמר לשחקנים: "יש לנו משחק חשוב בשבת. בואו ננצח אותו ונמחק את מה שקרה מול בני יהודה".

אביחי ידין שהורחק במשחק הקודם יישב ביציע. גם המגן השמאלי לירודיאו גונזלבאש ששוב נפצע ייעדר. יעוזה אבובקרי צפוי לפתוח בקישור האחורי לצדו של קובי מויאל. אבי קנפו, שאכזב במחזורים האחרונים, ייפתח על הספסל. ביל גונזאלס הקוסטה ריקני צפוי לפתוח. במועדון אומרים שאם ישאיר את הקבוצה בליגה, הוא עשוי להישאר בעונה הבאה. מאור מליקסון יפתח על הספסל.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגאלס דה סילבה, לירון זרקו, עופר טלקר; קובי מויאל, יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ביל גונזאלס.

לוין רוצה מקום שישי

במכבי תל אביב מגיעים למשחק בכפר סבא במצב רוח טוב. הקבוצה, שפתאום מוצאת עצמה עם סיכוי תיאורטי לסיים במקום השישי, רוצה לנצח הפועל כפר סבא כדי להבטיח סופית ורשמית את הישארותה בליגה. מהאימון נעדרו משה מישאלוב ויוסי שבחון הפצועים, שלא ישחקו בשבת. מישאלוב סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ושבחון מכאבים במפשעה. את מקומם בהרכב צפויים למלא הבלם אבי יחיאל והקשר רודי חדד, שיחזור להרכב אחרי מספר שבועות על הספסל.

אפשרות נוספת היא שדור מלול יפתח בהרכב. הבלם אבי יחיאל יחזור להרכב אחרי הפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, לאחר שבמשחקים האחרונים שולב למספר דקות. "אם המצב היה הפוך, גם לכפר סבא לא היה אכפת מאיתנו. עברה עלינו עונה מאוד קשה, למרות שעכשיו המצב יותר טוב. המיקום שלנו ביחס למה שהיינו ברוב העונה הוא סביר. אנחנו מרגישים טוב עם עצמנו, ורוצים לסיים טוב את העונה".

מאמן הקבוצה ניר לוין, שמסיים את תפקידו בקבוצה הבוגרת ובעונה הבאה יהיה מנהל מחלקת הנוער, אמר: "מה שנשאר לנו זה רק לסיים את העונה כמו שצריך, ומבחינתנו זה לסיים במקום השישי. המשחק בכפר סבא חשוב בשביל המשימה הזאת, ונגיע לשם במסגרת המגבלות ועם ההרכב החסר בשאיפה לנצח.לא מעניין אותנו מה קורה עם קבוצות אחרות", אמר לוין על הכפר סבאים.

"כל קבוצה ששיחקה נגדנו רצתה לנצח, וגם אנחנו רוצים לנצח כדי להגשים את השאיפות שלנו. "יש הבדל גדול אם נסיים את העונה במקום השישי או במקום העשירי, לכן מוטב שכולנו נתאזר בסבלנות. לפני חודש המקום השישי היה חלום של אנשים. למען האמת, אנשים גם היו חותמים על המקום העשירי. צריך לזכור את זה ולשמור על פרופורציות. מבחינתנו כרגע זה המקום הכי גבוה בהישג יד".

הרכב משוער, מכבי ת"א: דרגוסלב יבריץ', רביד גזל, ג'ו ביזארה, אבי יחיאל, ארז מסיקה, דן רומן, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, רודי חדד, אלן מסודי, יאניק קמנאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully