וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - אשדוד: הלחם והחמאה

בעוד שבאשדוד של יוסי מזרחי מנסים להינצל מירידה, סכנין רוצה כרטיס לאירופה. הקפטן, מאיר כהן: "אין מצב שאנחנו לא לוקחים את הנקודות"

"בואו נעשה עוד מאמץ קטן. הכול תלוי בנו, ואין סיבה שלא נגיע לאירופה", ביקש היום (שישי) מאמן בני סכנין, אלישע לוי, משחקני קבוצתו, ערב משחק הבית מול מ. ס. אשדוד (שבת 19:00). לוי תרגל את ההרכב הצפוי לעלות. "לא צריך להסביר לכם כמה המשחק חשוב. צריך לבוא מוכנים ומפוקסים, ולעשות כל מאמץ כדי לקחת שלוש נקודות", אמר המאמן לשחקניו.

לוי, שהמשחק מחר יהיה האחרון שלו בסכנין לאחר שנתיים מצוינות, בהן העלה את הקבוצה לליגת העל, והעונה הוא נאבק על הכרטיס לאירופה, הודה כי הוא נרגש. נציגי האוהדים אמרו כי הם מכינים ללוי "קבלת פנים שהוא לא ישכח". אימון הקבוצה התאפיין במורל גבוה ובמצב רוח טוב.

היושב ראש, מאזן גנאים, שאינו נוהג להגיע לאימונים בתדירות גבוהה, הפגין היום נוכחות. באימון התאמן הקשר הגנאי החדש, קווקו אסיין, שחתם לארבע עונות.הקפטן, מאיר כהן: "אנחנו שחקני כדורגל מקצוענים, ואנחנו לא צריכים שאיש זה או אחר יבוא ויגיד לנו כמה המשחק חשוב. אם אנחנו רוצים להגיע לאירופה, אין מצב שאנחנו לא לוקחים את הנקודות בבית. אני אפילו לא רוצה לחשוב על אפשרות כזו".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן

אשדוד חייבת נקודות

שחקני מ.ס. אשדוד יודעים שכל תוצאה מלבד נצחון מחר (שבת, 19:00, אצטדיון דוחא), מול בני סכנין, תקרב עוד יותר את הקבוצה אל עבר הירידה לליגה הלאומית. אשדוד ממוקמת כעת מתחת לקו האדום, וכרגע גורלה אינו תלוי רק בה. לעומת זאת, נצחון מחר מול חניכיו של אלישע לוי יוכל לתת הרבה חמצן לאשדודים, שמקווים להגיע למחזור האחרון עם סיכוי ריאלי להינצל מירידה.

המאמן יוסי מזרחי לא צפוי לערוך שינויים בהרכב ונראה שאותו מערך שניצח בשבוע שעבר את קרית שמונה, יפתח גם הפעם. יוסי אופיר וז'אן ז'אק גוסו גוסו ישחקו בקישור האחורי לצידו של משה אוחיון, כאשר עידן שריקי יפתח בחוד יחד עם דימיטאר מקרייב שסבל מכאבים בשרירי הבטן, אך עבר בדיקה מקיפה והוא כשיר למשחק. שי הולצמן יפתח ככל הנראה על הספסל.

החלוץ עידן שריקי מודע לעובדה שקבוצתו צריכה קודם כל לנצח בעצמה ורק אז לפזול לעבר התוצאות של היריבות בתחתית : "נהיה חייבים להשיג את הנקודות שאנחנו כל כך זקוקים להן, אבל גם אם ננצח, הכל יוכרע בכל מקרה במחזור האחרון ושום דבר עדיין לא יהיה סופי. אנחנו צריכים לנצח, כדי שלא נצטרך להסתכל אחר כך מה עשו הקבוצות האחרות".

הרכב משוער: סמי אג'יי, ליאור ראובן, יישה ודראן, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully