וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - בני יהודה: עטר רוצה להשבית שמחות

מאמן נתניה הזהיר את שחקניו מפני שאננות מול הזהובים הלוהטים, שרוצים להבטיח באופן סופי לגמרי את הישרדותם בליגת העל

סגל שחקנים מלא יעמוד לרשותו של המאמן ראובן עטר לקראת משחקה הביתי של קבוצתו נגד בני יהודה (שבת, 19:00, ערוץ 10). עטר, שרוצה לסיים את העונה במקום השני ועם טעם טוב בפה, שמר על שקט תקשורתי, למרות "פסטיבל" לותר מתיאוס שהתקיים השבוע. עטר ביקש מהשחקנים לשמור על ריכוז ולהתמקד במשימה החשובה: לנצח את שני המשחקים האחרונים שנותרו העונה, ולהבטיח את השתתפותם במפעל אירופי.

הבלם לואיס מרין, שנעדר ממשחק התבוסה בטדי בשבוע שעבר מול בית"ר ירושלים, ישוב להרכב על חשבונו של גולן חרמון, שיורד לספסל. בנתניה מרוצים מאוד מהעובדה שפרשת לואיס מרין מאחוריהם והשחקן הבטיח את הישארותו בקבוצה לשנתיים הקרובות. בנתניה מקווים שבניית הקו האחורי תושלם, לאחר שאבי סטרול יודיע אף הוא על הישארותו. כזכור, אבי סטרול מחויב על פי חוזהו להודיע לקבוצה עד סוף החודש האם הוא ממש את אופציית היציאה לחו"ל, או שהוא נשאר בקבוצה.

הזר החדש, גארי אסוס, שיצא לצרפת להסדרת ענייניו בנושא אימות יהדותו, השלים את המשימה, והודיע לנתניה שחזור לארץ בימים הקרובים, והפעם עם תעודת עולה. נתניה תרשום את אסוס בהתאחדות, כישראלי ולא כזר. בתוך כך, סיכויים טובים שגם אחיו של גארי, ג'ונתן אסוס, יצטרף בסופו של דבר למכבי נתניה. בימים האחרונים נשקלה האפשרות לצרף את קשר מכבי תל אביב, ומגעים ראשוניים נעשו מול הצהובים, שמעוניינים להשאילו ודרשו 60 אלף דולר עבור המהלך. לעת עתה, מכבי נתניה מעוניינת לדבר רק על רכישת השחקן.

ביום שישי קיימה מכבי נתנה את האימון המסכם, אחרי שבערב יום חמישי חגגה יחד עם תמיר כהן, שחקנה של בולטון, את נישואיו לבחירת לבו. באסיפה שקיים עטר לפני האימון הוא הזהיר את השחקנים מזלזול ביריבה, והזכיר להם את העובדה שבני יהודה מגיעה לאחר מסע מופלא של 7 נצחונות רצופים. "בני יהודה קבוצה מצויינת, שתגיע להבטיח את הישארותה, אבל אנחנו חייבים להיות צמודים למטרות שהצבנו לעצמנו".

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, אבי סטרול, קלמי סבן, אלמוג כהן, יחיאל צגאי (טל מעבי), תיירי טזאמטה, דלה ימפולסקי, פרנסיס קיויו, אוק'צה.

בני יהודה רוצה להגשים חלום

בני יהודה ממשיכה להיאבק על המקום שלה בליגת העל, וביום שישי היא סיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ הגורלי מול מכבי נתניה. בשכונה יודעים שתיקו מול נתניה והפסד של אשדוד לסכנין, יבטיח לזהובים עונה נוספת בליגת העל. הבלם מילאן מרטינוביץ', שסבל מפגיעה בקרסול, ערך מבחן כשירות, ונמצא כי הוא כשיר לפתוח.

מאמן הקבוצה, יעקב אסייג התייחס לכושר הנפלא של החלוץ משה ביטון ודאג להזכיר לכולם שביטון לא לבד: "אנחנו שמחים בשביל משה ביטון שכובש שערים, אבל בני יהודה משחקת כקבוצה וזה כולל את כל השחקנים, לא רק משה ביטון. אנשים כאן עוזרים לו לכבוש ואנחנו שמחים גם בשביל משה וגם כשבני יהודה מנצחת".

ולשאלת השאלות, האם בני יהודה תישאר בליגה, השיב אסייג: "אני אישית מאוד רוצה שהסיפור ייגמר כבר בשבת, אני אפילו חולם על זה בלילות, אבל זה לא תלוי בי. גם אתמול גרנט כבר היה עם שתי ידיים על הגביע ואז הגיעה ההחטאה של הפנדל וזה הלך. אני מקווה שנצליח לעבור את המשחק הזה בשלום. השחקנים הם אלו שמשחקים על המגרש, אני רק נותן להם את ההוראות, ועד הדקה שמתחיל המשחק זה עדיין תלוי בי. מרגע שהמשחק נפתח זה תלוי רק בשחקנים", הוסיף המאמן.

כ-2,000 אוהדים של בני יהודה צפויים להגיע לקופסא בשבת. עיריית תל אביב העמידה ארבעה אוטובוסים ללא עלות לרשות האוהדים ובבוקר יום שישי נמשכה במגרש בשכונה המכירה המוקדמת של הכרטיסים לקראת המשחק.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, לירוי צעירי, הרוויה קובאצ'ביץ', אסי בלדוט, ניר כחלון, סדריק ברדון, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully