וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי אלן: "הייתי מעדיף לומר שאיני מסוגל לקלוע, ולנצח במשחק"

הגארד חזר לעצמו עם 25 נקודות, אבל איבד את הביתיות בגמר המזרח, אחרי הפסד לדטרויט. וואלאס: "לא אמרנו 'אוי הם בלתי מנוצחים בבית'"

בבוסטון קיוו שיתרון הביתיות בפלייאוף יישמר, ויספיק לזכיה באליפות, אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד. הסלטיקס נוצחו הלילה (בין חמישי לשישי) בגארדן על ידי הפיסטונס, 103:97, וגמר המזרח רשם שוויון 1:1. עתה, לפיסטונס מספיק לנצח את משחקי הבית שלהם במישיגן, ולשייט לגמר ה-NBA. הקיר בגבה של בוסטון.

דווקא כשריי אלן חזר סוף סוף לחיים עם 25 נקודות, והטריו של בוסטון קלע 75 נקודות ביחד (26 של פול פירס, 24 של קווין גארנט), הפיסטונס יצאו כשידם על העליונה, ושיתקו את יתר שחקני הסלטיקס (22 נקודות בלבד). "השתוונו", אמר בסיום פור וורד דטרויט, ראשיד וואלאס, "לא ישבנו ואמרנו לעצמנו 'אוי, הם בלתי מנוצחים בבית'. הרבה קבוצות פחדו מהם בגלל קווין, ריי ופול. הם שחקנים טובים, אבל גם אנחנו".

מאמן בוסטון, דוק ריברס, לא נבהל מההפסד הביתי. "אמרתי זאת פעמים רבות, בשלב כלשהו ננצח גם בחוץ. איבדנו את יתרון הביתיות בסדרה, ונצטרך לנצח בדטרויט, זה הכל". הסלטיקס, הקבוצה עם מאזן החוץ הטוב בעונה הסדירה, נפלה למאזן 6:0 בדרכים מאז החל הפלייאוף, ולפי דבריו של ריצ'ארד המילטון (25 נקודות), היא תמשיך להתקשות מחוץ לגארדן. "האווירה היתה מצוינת והיינו להוטים לנצח ולקחת את יתרון הביתיות. האוהדים שלנו נלהבים עכשיו".

"אמרתי לצ'ונסי שהוא לא חייב להיות אגרסיבי בטירוף", הסביר המילטון את יכולת חברו לקבוצה, "ביקשתי ממנו שייקח את הזמן, יהיה הקפטן של הספינה, ואנחנו נשתדל לבצע עבודה טובה ולעזור לו". דבריו של ריפ חלחלו וצ'ונסי בילאפס, שקלע רק 9 נקודות במשחק הראשון בסדרה, חזר לעצמו עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים, שהתלוו להגנה מצוינת.

ריי אלן, שהוספד על ידי התקשורת ואוהדי ה-NBA, להט עם 25 נקודות, אבל שיחק רק 29 וחצי דקות בשל הסתבכותו בבעיית עבירות. אז הוא סתם את הפה לכמה מבקרים, אבל הפיסטונס סתמו לו את הפה עם ניצחונם. "הייתי מעדיף לומר שאיני מסוגל לקלוע, ולנצח במשחק", אמר הגארד הבוסטוני בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully