וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר קניון: "מקום שני אינו בא בחשבון"

מנכ"ל צ'לסי לא מסתפק בסגנות ("הסטנדרטים שהצבנו לעצמנו גבוהים יותר"), ואינו ממש מרוצה מהקדנציה של גרנט במועדון: "נתארגן מחדש"

התקשורת הבריטית מדווחת הבוקר כי המשך דרכו של אברהם גרנט כמאמן צ'לסי, קרובה לסיומה. מנכ"ל הכחולים, פיטר קניון, לא ממש גיבה את המאמן הישראלי, והצהיר כי בסטמפורד ברידג' לא מסתפקים במקום השני. "הסטנדרטים שהצבנו לעצמנו גבוהים יותר, ומקום שני אינו בא בחשבון", אמר קניון. "קל להביט לאחור ולהתרשם מהעבר, אבל ביצענו את השינוי בעמדת המאמן בספטמבר. שלושה חודשים אחורה היינו מעורבים בארבעה טורנירים, וחודש וחצי אחורה התמודדנו בשניים. השבוע הפסדנו באחרון. זה מאכזב. כולם שותפים לדעה זו. אנו נתארגן מחדש, ונשתפר בעונה הבאה".

צ'לסי הפסידה העונה בגמר גביע הליגה, גמר האלופות, וסיימה כסגנית אלופה, דבר שלא ממש גורם למצב רוח טוב בהנהלת הקבוצה. "זו הייתה עונה מעניינת", התייחס קניון, "אבל בסופו של דבר אף אחד לא אוהב להיות שני בכל המסגרות". באנגליה מדווחים כי בסוף השבוע הקרוב יוכרע עתידו של גרנט בקבוצה. כשגרנט נשאל האם הוא רוצה להמשיך כמאמן הקבוצה, הוא השיב "מדוע לא?", ואחר כך הוסיף, "אני באמת לא רוצה להתייחס לזה, ורק אומר שאין חדש בעניין".

בתוך כך, בצ'לסי מתכננים שינויים מפליגים בסגל השחקנים, ועשרה מהם עשויים לעזוב את המועדון, כולל כוכבים כמו דידייה דרוגבה, קלוד מקאללה וריקרדו קראבליו. "אני חושב שהסגל רחב מדי", אמר קניון, "אנו מחפשים שחקנים שיש להם פוטנציאל להיות כוכבים גדולים. העניין הוא שיש לנו עכשיו קבוצה מצוינת, ואני תוהה אם אפשר יהיה למצוא תחליף ראוי". מי שלבטח מעניין את צ'לסי הוא פרנק למפארד, שמחוזר על ידי ראשי המועדון. "פרנק הוא אחד הטובים בעולם וברור שנרצה אותו", התייחס קניון. ואת גרנט תרצו? התשובה בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully