וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומזיץ של צסק"א

אלופת אירופה חגגה את ל"ג בעומר עם ניצחון 76:97 על חימקי בפתיחת סדרת הגמר הרוסית. איטליה: סיינה עלתה ל-0:1 על מילאנו בחצי הגמר

אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה, פתחה הערב (חמישי) ברגל ימין את סדרת גמר הפלייאוף בליגה הרוסית, ועשתה צעד נוסף לעבר עוד אליפות מקומית. צסק"א הביסה בביתה את חימקי מוסקבה 76:97, עלתה ליתרון 0:1 והבהירה ליריבתה העירונית את כוונותיה לגבי המשך הסדרה.

חניכיו של אטורה מסינה השתלטו על המשחק מן הרגע הראשון וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 18:33. משם הם כבר לא היו צריכים לעבוד קשה מדי, ושייטו לניצחון קל. מתיאס סמודיש נצץ עם 26 נקודות אצל המנצחים, דייויד אנדרסן הוסיף 17 נקודות וריימונאס שישקאוסקאס תרם 15 משלו.

איטליה: סיינה בדרך הנכונה

בארץ המגף פתחה האלופה המכהנת, סיינה, את סדרת חצי גמר הפלייאוף עם ניצחון ביתי 71:75 על ארמאני מילאנו, ועלתה ל-0:1 בסדרה. הטוסקנים, שכבר שכחו מהמכה שספגו בחצי גמר הפיינל פור האירופי וחזרו לשלוט בליגה המקומית שלהם, כמעט ושמטו יתרון גדול בדקות הסיום, אבל החזיקו מעמד ופתחו בסופו של דבר את הסדרה ברגל ימין. מחר (שישי) תצא לדרך סדרת חצי הגמר המקבילה, בה ייפגשו רומא ואבלינו.

האורחים ממילאנו הובילו בהפרשים קטנים בשני הרבעים הראשונים, בהם החזיק טרל מקנטייר את סיינה לבדו במשחק, אבל אחרי שהמחצית הסתיימה ב-36:37 למילאנזים, הצטרפו חבריו למשימה ועזרו לאלופה לברוח לפער דו ספרתי. בדקות האחרונות התעורר לפתע דנילו גלינארי, הכוכב העולה של מילאנו שהיה חלש מאוד עד אותם רגעים, אבל הוא לא הצליח להשלים את הקאמבק, והצליח בסך הכל להקטין את התוצאה עד הסיום. מקנטייר קלע 23 נקודות לסיינה, קשישטוף לברינוביץ' הוסיף 18. מלווין בוקר הוביל את המפסידים עם 17 נקודות, כשגלינארי קולע 11 בלבד.

ספרד: ברצלונה גנבה את יתרון הביתיות

גם בספרד, או יותר נכון בקטלוניה, יצאה לדרך סדרת חצי גמר הפלייאוף הראשונה, עם ניצחון חוץ דרמטי של ברצלונה על שכנתה מבדאלונה 90:93, שהעביר את יתרון הביתיות בסדרה לכחולים-אדומים, שסיימו את הליגה במקום השלישי, מקום אחד מתחת לבדאלונה. מחר תיפתח סדרת חצי הגמר השניה, בין מלאגה לטאו ויטוריה.

חובנטוד המקומית היתה זו שנטלה את הרסן בפתיחה והובילה במחצית 38:42, אבל בארסה לחצה על הדוושה ברבע השלישי ופתחה פער של 11 נקודות, לפני שרודי פרננדז הבלתי נלאה התחיל לצלוף מכל פינה במגרש ועזר למחזיקת גביע יול"ב להקטין את הפיגור לנקודה בודדת, אבל בקרב זריקות העונשין שהתפתח בסיום שמרו האורחים על קור רוחם, ויצאו עם ניצחון יקר. יאקה לאקוביץ' הוליך את הבלאוגרנה עם 23 נקודות, אלכס אקר הוסיף 18. פרננדז סיים עם 30 גדולות למפסידים, ג'רום מויסו תרם 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully