וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע נוער: צפו במכבי נתניה מעפילה לגמר

הקבוצה של לם הדהימה את האלופה בית"ר ירושלים עם 0:1, וגנזה לה את חלום הדאבל. הקבוצה מעיר הנמל הביסה את הסינדרלה מטבריה 1:5

אסף שקד

התקציר באדיבות ערוץ הספורט

משחקי חצי הגמר בגביע המדינה לנוער נערכו הערב (חמישי). מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה העפילו וייפגשו בגמר, שייערך בשבוע הבא ביום רביעי הבא.

המשחק השני של ערב חצאי הגמר הפגיש את בית"ר ירושלים האלופה, שקיוותה לעשות את אותו הישג כמו הקבוצה הבוגרת ולזכות גם בדאבל עם מכבי נתניה. אגב, המפגש בין שתי הקבוצות היה שיחזור של המפגש בין הבוגרים, שם ניצחה בית"ר 0:1.

הקבוצה של בני לם עלתה ליתרון מפתיע כבר בדקה השביעית משער של אברהם ווגבניו. חניכיו של גיא עזורי ניסו להשוות, אך ללא הצלחה עד סיום המשחק. חלום הדאבל של קבוצת הנוער הצהובה-שחורה נגוז.

במשחק הראשון הביסה מ.ס. אשדוד את הסינדרלה, עירוני טבריה, 1:5. הבליץ של הקבוצה מעיר הנמל על השוער הטברייני, שלא היה במיטבו, החל בדקה ה-22 עם שער של עידן לביא. הוא המשיך עם שער של דן בן שטרית דקתיים לאחר מכן. בדקה ה-26 עידן שדה, שגם משחק בבוגרים, השלים שער שלישי בארבע דקות.. עידן שדה כבש את השני שלו והרביעי של הקבוצה שבע דקות לאחר ההפסקה. בן אוזן מטבריה כבש שער ניחומים עבור הקבוצה הצפונית. שיו דאודה חתם את תוצאת המשחק עם שער בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully