וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינוביץ' בספק לקראת נתניה

22.5.2008 / 20:31

בלם בני יהודה, שסובב השבוע את הקרסול, לא ערך אימון ועשוי להיעדר בשבת. אסייג: "אנחנו רוצים להגיע למשחק האחרון כשגורלנו בידינו"

בני יהודה ממשיכה להיאבק על המקום שלה בליגת העל, ותנסה להסתדר ללא הבלם מילאן מרטינוביץ', שסובל מפגיעה בקרסול, לא התאמן הערב (חמישי) והוא בספק. מרטינוביץ' סובב את קרסולו באחד האימונים השבוע, היום עבר טיפולים וערך אימון אישי עם פיזיוטרפיסט הקבוצה, רובי טולדו. מחר יערוך מרטינוביץ' מבחן כשירות, אך אם ירגיש כאבים ברגלו הוא צפוי לא לפתוח.

על פי התרגול הערב צפוי צוות המאמנים יעקב אסייג וחזי שירזי להמשיך עם אותו הרכב שרץ בשבועות האחרונים, כאשר במידה ומרטינוביץ' לא יהיה כשיר, ימלא את מקומו הבלם יאיר אזולאי. אלי אברבנל ימשיך לשחק בעמדת המגן הימני וגם בקישור לא צפויים שינויים, כאשר תמיר כחלון יצטרף לאסי בלדוט וסדריק בארדון בחלק הקדמי של הקישור ומשה ביטון יפתח כחלוץ בודד.

כ-2,000 אוהדים של בני יהודה צפויים להגיע לקופסא בשבת. עיריית תל אביב העמידה ארבעה אוטובוסים ללא עלות לרשות האוהדים ומחר בבוקר תימשך במגרש בשכונה המכירה המוקדמת של הכרטיסים לקראת המשחק.

מי שערך היום אימון מלא הוא שוער המשנה ניל אברבנל, שהחלים כמעט לחלוטין מהקרע ברצועת הקרסול. לאחר שהיה חשש כי אברבנל סיים את העונה, הוא הפתיע בקצב ההחלמה והערב ערך אימון מלא.

אסייג מתרפק על ההיסטוריה

ובינתיים, השבוע התרפקו קצת על הנוסטלגיה בשכונה, שכן השבוע לפני 18 שינם זכו הזהובים באליפות היחידה שלהם. אסייג מודע היטב להיסטוריה של המועדון, ואמר על כך: "הדבר היחידי שמזכיר את האליפות מלפני 18 שנה ואת המשחק בשבת הוא האוהדים הנפלאים שלנו. בשבת האחרונה הרגשתי דה ז'ה וו ונזכרתי בעונת האליפות בגלל הקהל. זה היה מדהים וריגש אותי בצורה בלתי רגילה".

על ההתמודדות הצפויה בשבת, אמר אסייג: "אנחנו רוצים להגיע למחזור האחרון כאשר גורלנו בידינו. בשבת זה משחק סופר חשוב ונרצה לגרום לכך שבמחזור אחרון נהיה תלויים רק בעצמנו ולא באף אחד אחר". המאמן לא מתכוון לעשות שינויים בצורת המשחק לקראת ההתמודדות בקופסא והוסיף: "אנחנו באים לשחק את המשחק הרגיל של בני יהודה, אנחנו לא משנים שום דבר במשחק שלנו. אנחנו יודעים כמה קשה לשחק בנתניה וכמה היא קבוצה טובה, היא במקום השני ואני מפרגן להם, אבל בני יהודה נלחמת על החיים שלה ואין לנו שום ברירה".

אסייג מתייחס לכושר הנפלא של החלוץ משה ביטון ודואג להזכיר לכולם שביטון לא לבד: "אנחנו שמחים בשביל משה ביטון שכובש שערים, אבל בני יהודה משחקת כקבוצה וזה כולל את כל השחקנים, לא רק משה ביטון. אנשים כאן עוזרים לו לכבוש ואנחנו שמחים גם בשביל משה וגם כשבני יהודה מנצחת".

ולשאלת השאלות האם בני יהודה תישאר בליגה, אמר אסייג: "אני אישית מאוד רוצה שהסיפור ייגמר כבר בשבת, אני אפילו חולם על זה בלילות, אבל זה לא תלוי בי. גם אתמול גרנט כבר היה עם שתי ידיים על הגביע ואז הגיעה ההחטאה של הפנדל וזה הלך. אני מקווה שנצליח לעבור את המשחק הזה בשלום. השחקנים הם אלו שמשחקים על המגרש, אני רק נותן להם את ההוראות, ועד הדקה שמתחיל המשחק זה עדיין תלוי בי. מרגע שהמשחק נפתח זה תלוי רק בשחקנים", הוסיף המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully