וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי לא מוותר על האולימפיאדה

כוכבה של ברצלונה, ליאו מסי, הצהיר שהקיץ הוא מוותר על החופש לטובת המדים הלאומיים. מראדונה טוען כי גמר מונדיאל 1990 היה מכור

ברצלונה סיימה את העונה בספרד במקום השלישי, ותיאלץ לשחק במוקדמות ליגת האלופות, אך לכוכבה הארגנטינאי ליאו מסי יש תוכניות אחרות לקיץ. "אין ספק שאשחק באולימפיאדה", הצהיר מסי.

המשמעות היא שמסי, ככל הנראה, לא יוכל ליטול חלק בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות שייערך ב-12 וב-26 באוגוסט, במקביל למשחקים בבייג'ינג. מסי: "אני לא יודע איך דברים יסתדרו, אבל בלי שום ספק, אני נוסע למשחקים האולימפיים, בכל סיטואציה. יש לי ציפיות גבוהות מהסגל שלנו לאולימפיאדה ואני מאוד שמח שסרחיו אגוארו מצטרף אלינו. אני מחכה כבר לשחק לצידו", אמר החלוץ הארגנטינאי.

מראדונה נגד איטליה

אמנם חלפו כבר 18 שנים, אך דווקא עכשיו מגיעות הטענות כי משהו היה מכור באותו מונדיאל 1990, כך לפחות טוען כוכב העבר מראדונה. הארגנטינאי, שהיה השבוע בפסטיבל קאן כדי לצפות בסרט דוקומנטרי על חייו, החל להשמיע את אותן טענות לגבי המשחק באיטליה בו הפסידה ארגנטינה לגרמניה 1:0.

בין השאר טוען מראדונה כי אנטוניו מטראסה השתמש בשיטות של המאפיה כדי לשנות את תוצאת הגמר של 1990. "האיטלקים כולם היו מאוד מאוכזבים כשהם הודחו בחצי הגמר בגלל מטראסה, יו"ר ההתאחדות האיטלקית דאז, שהוא כמו בלאטר חבר במאפיה, וניסה לשנות את התוצאה בגמר בין איטליה לגרמניה", אמר מראדונה.

"הם היו מאוד מוטרדים כך שהם האשימו אותי ואת קאניג'ה בשימוש בסמים. האם אף שחקן איטלקי לא השתמש באספירין לפני כן?", מוסיף מראדונה. "אם קוקאין הוא סם אז אני מסומם, אני לא מתתי כי זה שלמעלה לא רצה שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully