וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "בצ'לסי יכולים להיות אופטימיים לגבי העתיד"

יממה אחרי ההפסד בגמר, אברהם גרנט רואה את חצי הכוס המלאה. פרגוסון כבר חושב איך לשמור על התואר ורונאלדו ממשיך לזגזג

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

גרנט עוקץ את מוריניו

ביום שאחרי גמר האלופות, העתיד בצ'לסי עדיין מאוד לא ברור. כמובן שבראש ובראשונה עומדת השאלה לגבי המשך דרכו של אברהם גרנט בקבוצה. המנג'ר הישראלי נחוש מבחינתו להמשיך במועדון, אבל הבעלים הרוסי, רומן אברמוביץ', ממשיך לשמור על עמימות מאוד גדולה.

"אני חושב שעשינו עונה נהדרת", אמר גרנט. "בצ'לסי יכולים להיות אופטימיים לגבי העתיד. אני אישית לא חושב על העתיד. לא משנה מה אעשה בימים הקרובים, אני אהיה מאוד עצוב. בשנים עברו, צ'לסי כבר הייתה בחופשה בתקופה הזו של העונה".

אבל לא רק הישארותו של גרנט במועדון הכחול מוטלת בספק. החלוץ דידייה דרוגבה יעזוב ככל הנראה את סטמפורד ברידג' לאחר ארבע עונות. הבלם ריקרדו קרבאליו והקשר פרנק למפארד לא הבטיחו עדיין את הישארותם במועדון.

"זה היה הדבר שעניין אותי הכי פחות בששת השבועות האחרונים", אמר למפארד. "נשב ונדבר אחרי המשחקים של נבחרת אנגליה. אני מקווה שנגיע לעמק השווה. אני מאמין שאנחנו יכולים. הכי חשוב שהמועדון ימשיך לצעוד קדימה. נתנו הכול השנה".

רונאלדו מזגזג בתקשורת האנגלית

לפני מספר שנים, חשב אלכס פרגוסון לפרוש מאימון. בסוף הוא נשאר ביונייטד לעוד כמה שנים, והסוף כבר ידוע. נראה כי כעת פרגי כבר כלל לא חושב על פרישה. השועל הסקוטי המקשיש כבר חושב על העתיד והוא מאמין שקבוצתו יכולה לשמור על התואר האירופי. "שמירה על התואר זו לא משימה קלה, אבל אני חושב שהקבוצה הזו מספיק חזקה כדי לעשות את זה. אנחנו עוד נשתפר בעונה הבאה", אמר פרגוסון.

בתוך כך, עתידו של כריסטיאנו רונאלדו, שיכל בנקל להפוך לגיבור הטראגי של הגמר, ממשיך להיות לוט בערפל. כזכור בחודשים האחרונים הולכות וגוברות השמועות על עזיבה אפשרית לריאל מדריד, אבל רונאלדו וגורמים אחרים באלופת אירופה הטרייה הכחישו.

דייויד גיל, יו"ר מנצ'סטר, ביטל את הפרסומים בתקשורת הספרדית שגרסו כי הוא פגש את נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, ודרש ממנו לחדול מן הדיבורים על רונאלדו. "בסך הכול אמרתי לו שלום", אמר גיל. "שמו של רונאלדו בכלל לא הוזכר. לא מדברים על דברים כאלה לפני משחק גורלי. זה רק 'בהצלחה' ו'תודה רבה'. פשוטו כמשמעו".

ייתכן אולי שאפילו רונאלדו עצמו מבולבל מהמצב, כשאמר דברים מנוגדים. בצהובון הלונדוני, ה'סאן', מצוטט רונאלדו כשהוא אומר: "אני נשאר באולד טראפורד. אין מצב שאני עוזב עכשיו את הקבוצה. אני כל כך מאושר".

לעומת ההצהרה הזו, בעיתון הגארדיאן מצוטט הקשר הפורטוגלי, כשהוא אומר: "אני לא יכול להבטיח דבר כעת, כפי שאני לא מבטיח דבר אפילו לאימי. אני רוצה להישאר, אבל העתיד...אף אחד לא יודע מה יהיה. נראה מה יקרה בשבועיים הקרובים, עוד לא קיבלתי החלטה סופית".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אוהדי צ'לסי התפרעו בלונדון

אירועי המשחק הדרמטי של גמר ליגת האלופות הכניסו את אוהדי צ'לסי להלם בעקבות ההפסד האכזר בפנדלים למנצ'סטר יונייטד. דובר המשטרה דיווח כי 400 מאוהדי הקבוצה התאספו בקרבת אצטדיון סטמפורד ברידג', כאשר מחצית מהם התפרעו וגרמו למהומה. חמישה שוטרים נפצעו באורח קל.

דקות ספורות לאחר המשחק, נקראו כוחות משטרה גדולים לאיזור אצטדיון סטמפורד ברידג', שם החלו אוהדי הכחולים בהתפרצויות אלימות. מהסקוטלנד יארד נמסר כי לא פחות מ-12 אוהדים נעצרו בעקב ההתפרעויות והפרת הסדר הציבורי. אדם נוסף נעצר כשהוא נוהג בגילופין בצורה מסוכנת ביותר ואחרי שפגע בהולך רגל תמים.

המהומה שהתרחשה בלונדון, הייתה בניגוד כמעט גמור למה שקרה בבירה הרוסית, מוסקבה, שם ביקרו כ-40,000 אוהדים ולא נרשמו כמעט תקריות חריגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully