וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה מינתה את אונאי אמרי למאמן

מאמן אלמריה ינסה להצעיד את הטלפים לעתיד טוב יותר. ויסנטה: "כל מאמן יהיה יותר טוב מקומאן. הוא אפילו לא נפרד מהשחקנים"

מאמן חדש לולנסיה. הנהלת המועדון החליטה למנות את אונאי אמרי, 36 למאמנה החדש של הקבוצה. אמרי אימן בשנתיים האחרונות את אלמריה הקטנה, אותה העלה לליגה הראשונה וסיים עונה מוצלחת במקום השמיני, מרחק נגיעה מהאינטרטוטו. המינוי של אמרי מתאים לקו של הנהלת ולנסיה, שודגלת בהחתמת מאמנים צעירים.

כזכור, אמרי יגיע לולנסיה לאחר עונה נוראית שכללה כשלון בליגת האלופות, סאגת זריקתם של סנטיאגו קניזארס, דויד אלבלדה ומיגל אנחל אנגולו מהסל, והחזרתם בסיום העונה וכן החלפת שני מאמנים. ההולנדי רונאלד קומאן הגיע במהלך העונה אך פוטר בעקבות תוצאות רעות ולמרות הזכייה בגביע. וורו, המאמן הזמני, הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה.

שחקני המועדון לא התרגשו ממינויו של אמרי, אבל הם בהחלט שמחים על מי שכבר לא נמצא במועדון, ההולנדי רונאלד קומאן. "אני לא מכיר את אמרי אבל לא צריך הרבה בשביל להיות יותר טוב מקומאן", אמר הקשר ויסנטה.

"העונה שאמרי עשה עם אלמריה אומרת הכל. הוא עשה שם דברים יפים, הוא צעיר, ויש לו רצון לעבוד ולהיות בלונסיה", הוסיף ויסנטה. על קומאן אמר הקשר: "הוא אפילו לא נפרד מהשחקנים. מערכת היחסים שלי איתו לא הייתה טובה או רעה ואני לא חושב שצריך להמשיך לדבר עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully