וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי ליבוביץ' יגיע לפיינל פור

22.5.2008 / 16:48

כוכב העבר של הפועל תל אביב, הפועל חיפה והנבחרת והמאמן שזכה בדאבל עם האדומים, יגיע ארצה בשבוע הבא: "ישראל עבורי היא בית"

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה כי בארי ליבוביץ', כוכב העבר של הפועל תל אביב, הפועל חיפה ונבחרת ישראל, יגיע בשבוע הבא לארץ ויהיה אורח במשחקי הפיינל פור.

ליבוביץ' התראיין לאתר המנהלת מביתו בפלורידה וסיפר: "ישראל עבורי היא בית, נהניתי מאוד והעברתי בה חלק משמעותי מאוד מחיי. מרגש אותי להגיע למשחקי הפיינל פור של הכדורסל הישראלי. חוץ מזה, עכשיו אני סוחב איתי לכאן את המשפחה כי הבת שלי אלונה מתחתנת בארץ (עם שחקן הפועל ירושלים, יהוא אורלנד). אני כבר מחכה לרגע שבו אראה את כל החברים, ואתקל באוהדים שיחזירו אותי לזיכרונות ולימים הגדולים. עברתי איתכם חתיכת היסטוריה".

שחקן העבר, שגם אימן את הפועל תל אביב וזכה עימה בדאבל, הוסיף: "אולי הייתי קצת תמים כשהגעתי לכאן, אבל כסף לא היה ממש המטרה. באתי מאהבה, והכדורסל בישראל היה החלק החשוב בחיי. מה שכן, יכולתי להגיע הרבה יותר רחוק מבחינת הישגים. אני חושב שהייתי בין הרכזים הכי טובים באירופה. אולי לא היה לי כוח ומהירות יוצאי דופן, אבל היום הייתי מצמצם את הפערים הללו. ברמת אינטליגנציית והבנת המשחק. נהניתי וזה מה שחשוב".

ליבוביץ' עוקב גם היום אחר הנעשה בליגה : "אני מאוד מתרשם. אני עוקב בעיקר דרך האינטרנט, אבל גם יצא לי לראות כמה משחקים בטלוויזיה ואני רואה שחקנים נהדרים. קצת קשה להשוות בין התקופה אז, כי הקבוצות מלאות היום בשחקנים זרים. אז היו בעיקר ישראלים, אבל גם כיום יש שחקנים ישראלים נהדרים. זו עונה נהדרת לכדורסל הישראלי, כך שצפוי גם פיינל פור מעניין. זה יהיה כבוד עבורי להיות איתכם".

שחקן העבר התייחס לקריסה של הפועל ת"א: "חבל שהפועל כבר לא קיימת ברמות הגבוהות של הכדורסל הישראלי. קצת עצוב לי שהרסו את האולם באוסישקין וקשה לי להבין מה היו המניעים, אבל המשחקים הגדולים שלי היו דווקא ביד אליהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully